آمادگی فراری برای مقابله با شیوع کرونا

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدتی است که شیوع کرونا جهان را به وحشت انداخته و در این بین شمال ایتالیا یکی از مناطق آسیب پذیر در مقابل این بیماری بوده است. رویدادهای ورزشی در ایتالیا با محدودیت روبرو شده اند و شرکت های مختلف نیز تدابیر مختلفی را برای مقابله با گسترش کرونا اندیشیده اند. در این بین فراری سفرهای غیرضروری کارکنان خود را متوقف کرده و اجازه دسترسی کامل به کارخانه هایش را نمی دهد. موزه های این شرکت در مارانلو و مودنا نیز به تعطیلی کشیده شدند.

آمادگی فراری برای مقابله با شیوع کرونا

با این وجود شیوع کرونا نتوانسته فراری را کاملا به زانو درآورد. مسابقات فرمول یک این شرکت موسوم به اسکودریا فراری برگزار می شود اما ممکن مسابقات جایزه بزرگ با تعطیلی روبرو شود. پیش از این مسابقات جایزه بزرگ چین از سری رقابت های فرمول یک به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده و به زمان دیگری موکول گشت.

فدراسیون بین المللی اتومبیل رانی اطمینان داده که اقدامات لازم را برای جلوگیری از شیوع این بیماری ا در رقابت های اتومبیل رانی به کار خواهد گرفت. با این حال فرمول یک در حال بررسی شرایط سایر کشورهاست و امکان دارد دیگر مسابقات این فصل نیز لغو گردند.

این مسائل در شرایطی مطرح می شود که تیم فرمول یک فراری امید زیادی برای عملکرد خوب در فصل 2020 داشت و حالا سایه کرونا در شرایطی بر سر رقابت های فرمول یک افتاده است که مهم ترین رقیب این تیم یعنی مرسدس بنز با یافتن یک حفره قانونی در مقررات فنی، پیروز به ابداع یک سیستم فرمان نوآورانه شده است که باعث بهبود عملکرد خودرو در پیچ ها می شود.

بنابراین شیوع کرونا از یک سو می تواند به نفع فراری تمام شود و زمان کافی برای بررسی و توسعه سیستم فرمان مشابهی را برای این تیم ایتالیایی به ارمغان آورد و از سوی دیگر کاهش تعداد مسابقات ممکن است شانس رقابت با سایر تیم ها را از میان بردارد و چنین چالشی در نهایت به نفع مرسدس بنز تمام شود.

منبع: autocar

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13492

به "آمادگی فراری برای مقابله با شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی فراری برای مقابله با شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید