آینده مستندسازی تبریز درخشان است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره مستند آذربایجان، محمدمهدی طباطبایی نژاد، ضمن اظهار مطالب فوق گفت: معتقدم که راه اندازی تشکل خانه مستند پیش از برگزاری جشنواره مقدمه حرفه ای و خوبی برای ایجاد زمینه فراوری آثار مستند بود.

آینده مستندسازی تبریز درخشان است

وی اضافه نمود: تبریز به لحاظ تمدنی، فرهنگی و اجتماعی یکی از مهم ترین مناطق است و در طول تاریخ همواره تأثیر گذار بوده است، بنابراین ثبت و ضبط این پیشینه و به تصویر کشیدن داشته های کنونی یک ضرورت است.

طباطبایی نژاد تأکید کرد: نمایش این موضوعات در قالب مستند باعث افزایش آگاهی عمومی، ارتقای فرهنگ عمومی جامعه و شناخت بیشتر مردم ایران و جهان از این شهر مهم و تاریخی می گردد.

وی همچنین گفت:جشنواره ها ویترین آثار سینمایی هستند و اگر محلی برای عرضه و رقابت نداشته باشند، انگیزه ای نیز برای افزایش کمی و کیفی آثار نیز نخواهد بود.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند همچنین اعلام کرد: انتظار می رود نگاه مدیران استانی و مجموعه مدیران عرصه فرهنگ و هنر تبریز معطوف به حمایت از فراوری فیلم مستند باشد و برای فراوری ارتقای کیفیت آثار اهمیت قائل باشند.

محمد مهدی طباطبایی نژاد در انتها ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنواره گفت: امیدوارم برگزاری جشنواره مستند آذربایجان در سال های آینده نیز تداوم پیدا کند و با ایجاد فضایی برای رقابت سنجیده و محک آثار، آیینه ای برای موفقیت های روزافزون، شکوه تاریخی و روایت آینده باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 306

به "آینده مستندسازی تبریز درخشان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده مستندسازی تبریز درخشان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید