اتهام زنی بن زاید و پامپئو به ایران در شروع گفت وگوی راهبردی امارات و آمریکا

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر خارجه امارات در مراسم شروع به کار تبادل نظر های راهبری ابوظبی و واشنگتن مدعی شد که ایران همچنان منطقه را تهدید می نماید.

اتهام زنی بن زاید و پامپئو به ایران در شروع گفت وگوی راهبردی امارات و آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در مراسم شروع مصاحبه های راهبردی میان امارات و آمریکا گفت که روابط میان این دو کشور عمیق است که شامل سیاست، مبارزه با تروریسم و اقتصاد می گردد.

پامپئو که به وسیله ویدئوکنفرانس صحبت می کرد، اضافه نمود: به مقابله با ایران که تهدیدی عظیم برای منطقه به شمار می آید ادامه می دهیم.

وزیر خارجه آمریکا اضافه نمود: در مصاحبه های راهبردی با امارات، تحولات در لیبی و یمن را مورد آنالیز قرار خواهیم داد و به همکاری با امارات برای مقابله با چالش های متعدد در منطقه و دنیا ادامه خواهیم داد.

پامپئو در ادامه سخنان ضد ایرانی خود گفت: به ایران اجازه دستیابی به سلاح برای تهدید منطقه و دنیا را نخواهیم داد.

عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت به همکاری با واشنگتن برای تقویت روابط راهبردی ادامه خواهیم داد.

وی اضافه نمود: افراطی گری و تروریسم همچنان تهدیدی برای دنیا به شمار می آید و در کوشش برای تحقق صلح و شکوفایی در منطقه هستیم.

وزیر خارجه امارات در ادامه سخنانش مدعی شد: ایران همچنان به تهدید منطقه ادامه می دهد و این موضوع باید شامل معیار مقابله با افراطی گری باشد.

با سرانجام تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران اتهام زنی ها علیه تهران توسط بعضی کشور های منطقه و آمریکا افزایش یافته است.

محدودیت های تسلیحاتی و ممنوعیت سفر تعدادی از شهروندان و مسئولان نظامی ایران از بامداد روز یکشنبه به سرانجام رسید و جمهوری اسلامی ایران می تواند هرگونه سلاح و تجهیزات لازم را، از هر منبعی، بدون محدودیت قانونی و صرفا براساس احتیاج های دفاعی خود تهیه کند و همچنین می تواند بر مبنای سیاست های خود تسلیحات دفاعی صادر کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23938

به "اتهام زنی بن زاید و پامپئو به ایران در شروع گفت وگوی راهبردی امارات و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام زنی بن زاید و پامپئو به ایران در شروع گفت وگوی راهبردی امارات و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید