انتقاداستاندار از تعداد زیاد کارگروه ها، به وزیر کشور نامه می دهیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه عملکرد این شورا و جدول ارائه شده از آن، گفت: این جدول، جدول امیدوار کننده ای است، اگر اطلاعات درست باشد از حدود 280 مصوبه آن، 230 مورد اجرایی شده است و حدود 40 مصوبه نیز در دست اجرا است.

انتقاداستاندار از تعداد زیاد کارگروه ها، به وزیر کشور نامه می دهیم

وی با بیان اینکه اگر این گزارش واقعی باشد به این معنا بوده که کمیته ها خوب کار نموده اند، مطرح کرد: امیدواریم مصوبات پیگیری و اجرا شده باشد و خدایی نانموده به گونه ای نباشد که این گزارش ناصحیح باشد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم حضور مدیران در کارگروه ها، مطرح کرد: البته تعداد کارگروههای ما زیاد بوده و هر دستگاه یک دستور العمل می زند که کمیته ای به ریاست استاندار و عضویت به طور مثال 20 دستگاه در استان ایجاد گردد، آنقدر این کمیته ها زیاد شده که می خواهیم نامه ای را به وزیر کشور ارائه دهیم که این کمیته ها را جمع و جور کند، چرا که تعدادشان خیلی زیاد است.

خادمی، ادامه داد: همچنین نباید اجازه داد که هر وزارتخانه ای برای استان یک کمیته ایجاد کند، کسی مسئله ای دارد می گویند که استاندار یک کمیته تشکیل بدهد، این از مسائل نظام اداری ما است.

وی با بیان اینکه اما کمیته های زیرمجموعه شورای برنامه ریزی از سوی دولت ایجاد شده اند، گفت: مصوبات این کمیته ها باید در شورای برنامه ریزی تصویب گردد.

استاندار لرستان، بیان داشت: ممکن بوده که در برخی جلسات حضور مدیر دستگاه میسر نباشد، در این راستا هر مدیر باید یک معاون ثابت را برای حضور در جلسات معرفی کند، اما در جلسات تخصصی خود مدیر باید شرکت کند.

خادمی همچنین به موضوع تهاتر بدهی و طلب دستگاهها و بخش خصوصی لرستان اشاره نمود و گفت: اقدامات اجرا شده در این زمینه قابل تقدیر است، از این فرصت تا کنون خوب استفاده شده و در آینده نیز بیشتر استفاده گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2140

به "انتقاداستاندار از تعداد زیاد کارگروه ها، به وزیر کشور نامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاداستاندار از تعداد زیاد کارگروه ها، به وزیر کشور نامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید