بایدن در نیویورک و نیوجرسی شرایط فوق العاده بیان کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، با افزایش تعداد تلفات سیل و طوفان در آمریکا به 46 نفر، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در نیویورک و نیوجرسی شرایط فوق العاده خاطرنشان کرد.

بایدن در نیویورک و نیوجرسی شرایط فوق العاده بیان کرد

این در حالی است که نیویورک و نیوجرسی شاهد بارش بی سابقه باران بوده است و بعضی از ساکنان این شهرها در زیرزمین ها و یا خودروهای فرو رفته در سیل خود گرفتار شده اند.

از سوی دیگر، ساعاتی پیش تعداد کشته شدگان در هر یک از چهار استان نیوجرسی، نیویورک، پنسیلوانیا و کنتیکت به توضیح ذیل اعلام شده بود: به گفته فرماندار نیوجرسی دستکم 23 تن در این استان جان خود را از دست داده اند که بیشتر این افراد در هنگام بالا آمدن سطح آب در خودروهای خود گیر افتاده بودند. در شهر نیویورک هم دستکم 14 تن از جمله یک پسربچه دو ساله کشته شدند که یازده تن از آنها در زیرزمین های سیل گرفته خانه خود غرق شدند. شهر فیلادلفیا در استان پنسیلوانیا هم با سه کشته و استان کنتیکت هم با یک کشته در مرتبه های بعدی قرار می گیرند.

ادعا شده است که اثر تغییرات آب و هوایی بر فراوانی و تکرار طوفان ها هنوز نامعلوم است؛ اما روشن است که افزایش دمای سطح آب با گرم کردن هوای بالای آن، انرژی بیشتری را برای فراوری تندبادها، طوفان های موسمی و گردبادها ایجاد خواهد نمود و در نتیجه احتمال بیشتری وجود دارد که مقدار بارشها هم به همان میزان افزایش یابد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 35623

به "بایدن در نیویورک و نیوجرسی شرایط فوق العاده بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن در نیویورک و نیوجرسی شرایط فوق العاده بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید