بخش چند نفره Halo Infinite در دسترس عموم نهاده شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، نسخه بتای رایگان بخش چند نفره بازی هیلو اینفینیت در حال حاضر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس به همراه کنسول ایکس باکس وان و پی سی در دسترس خواهد بود. شما می توانید آن را از فروشگاه مایکروسافت یا استیم دریافت کنید.

بخش چند نفره Halo Infinite در دسترس عموم نهاده شد

جوزف استاتن مدیر بخش خلاقیت در بازی Halo Infinite گفت:

Halo Infinite در تاریخ 17 آذر (8 دسامبر) عرضه خواهد شد. با اینحال بخش چند نفره آن در حال حاضر قابل تجربه است. از طرفی اعلام شد که این بخش به طور کلی رایگان خواهد بود. پس شما می توانید تا زمان عرضه رسمی آن نیز صبر کنید.

فصل اول بخش چند نفره هیلو تا ماه مِی سال 2022 جریان خواهد داشت. طبق برنامه ای که برای این بازی در نظر گرفته شده قرار است هر 3 ماه ما شاهد یک فصل نو باشیم. فصل اول کمی بیشتر خواهد بود تا 343 بتواند روی فصل 2 بیشتر کار کند و انتظارات را برآورده کند.

زیاد بودن فصل 2 به این معنا است که رویدادها، آیتم ها و محتوای نو دیگری نیز عرضه خواهد شد. از همین امروز افرادی که وارد اکانت خود بشوند می توانند تعدادی آیتم ظاهری برای 20 سالگی هیلو دریافت نمایند. در کنار این موارد در تاریخ 2 آذر (23 نوامبر) رویداد اصلی فصل 1 آغاز خواهد شد. نام آن نیز Fracture: Tenrai است. نکته مهم اینجاست که این رویداد فرصت خوبی برای دریافت تعدادی از آیتم های جالب مثل زره سامورایی است.

در ماه ژانویه سال 2022 قرار است اطلاعات بیشتری در خصوص بخش داستانی و رویدادها به همراه فصل 2 عرضه گردد. در همان زمان عرضه رسمی یعنی 17 آذر بخش داستانی نیز عرضه خواهد شد که رایگان نیست.

این اتفاق خیلی ناگهانی به علت 20 سالگی ایکس باکس و سری بازی هیلو افتاد. به هرحال نسخه بتا جایی برای آزمایش و خطای سازنده است و امکان دارد مسائل زیادی در آن باشد. با اینحال وقتی اعلام شده که فصل یک بازی از همین نسخه آغاز می گردد پس یک بخش خیلی مهم از بازی بوده و افرادی که قصد دارند بخش چند نفره را بازی نمایند بهتر است از الان آغاز نمایند. با اینکار از دیگران عقب نخواهند افتاد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 38742

به "بخش چند نفره Halo Infinite در دسترس عموم نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش چند نفره Halo Infinite در دسترس عموم نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید