برانکو: فقط 15 دقیقه از بازی نیمه نهایی شرق آسیا را دیدم، خط حمله کاشیما آنتلرز برای هر حریفی تهدید جدی است

به گزارش مجله سلو بلاگ، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاشیما آنتلرز را تیمی قدرتمند در خط حمله دیدم، اما نباید فراموش کنید ما السد را حذف کردیم.

برانکو: فقط 15 دقیقه از بازی نیمه نهایی شرق آسیا را دیدم، خط حمله کاشیما آنتلرز برای هر حریفی تهدید جدی است

برانکو ایوانکوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد صعود تیم کاشیما آنتلرز به فینال لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی این تیم با پرسپولیس گفت: من فقط موفق شدم 15 دقیقه خاتمهی بازی کاشیماآنتلرز مقابل سوون سامسونگ را تماشا کنم. نتیجه رقم خورده و گل های به ثمر رسیده، نشان می دهند که تیم ژاپنی کیفیت بالایی دارد. البته بارها گفته ام همه تیم هایی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند از کیفیت بالایی برخوردار بودند و هر یک شایستگی رسیدن به فینال را داشتند.

وی در واکنش به این پرسش که گل های ردوبدل شده در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان در شرق آسیا نشان داد که حریف ژاپنی پرسپولیس در خط حمله قدر است و در دفاع نیز ضعف هایی دارد، یادآور شد: نتیجه بازی 3 بر 2 بود و کاشیما توانست گل سوم را به ثمر رسانده و خود را به فینال برساند. این نشان می دهد که توانایی این تیم در خط حمله خیلی بالاست. تأکید می کنم سطح تیم هایی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر بودند با هم برابر است و در فینال هم هر تیمی می تواند قهرمان گردد.

برانکو راجع به اینکه تیمش می تواند از ضعف خط دفاع حریف ژاپنی اش سود ببرد یا نه، اعلام نمود: در این مورد الان نمی توانم اظهارنظر کنم، چرا که قبل از آن باید به خوبی حریف مان را بررسی کنیم. چیزی که من در 15 دقیقه دیدم نشان می دهد که کاشیما خط حمله قوی دارد و مهاجمان آن می توانند برای هر حریفی تهدید جدی باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه در مورد اینکه تیم های ایرانی همیشه مقابل حریفان شرق آسیا که فوتبال سرعتی بازی می نمایند، مشکل داشته اند، گفت: اظهارنظر راجع به این مسئله آنهم از الان زود است. نباید فراموش کنید که السد تیم بسیار قدرتمندی بود که ما موفق به شکست آن شدیم. آنچه معین است ما از الان باید برای رویارویی با حریف ژاپنی مان برنامه ریزی کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1462

به "برانکو: فقط 15 دقیقه از بازی نیمه نهایی شرق آسیا را دیدم، خط حمله کاشیما آنتلرز برای هر حریفی تهدید جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: فقط 15 دقیقه از بازی نیمه نهایی شرق آسیا را دیدم، خط حمله کاشیما آنتلرز برای هر حریفی تهدید جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید