تارتار: تجربه مکانی به درد تیم ما می خورد، مقابل استقلال به چیزی جز برد فکر نمی کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که آنها در بازی با استقلال تهران به چیزی جز برد فکر نمی نمایند.

تارتار: تجربه مکانی به درد تیم ما می خورد، مقابل استقلال به چیزی جز برد فکر نمی کنیم

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت تیمش گفت: با تعطیلی چند روزه مسابقات لیگ برتر، اردویی تدارکاتی را در تهران برگزار کردیم. در این اردو دو بازی محبت آمیز هم انجام دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و کوشش می کنیم تا در بازی های آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.

وی درباره قرعه سخت تیمش در سه هفته آینده و تقابل با استقلال، سپاهان و شهر خودرو گفت: به هرحال این قرعه ای است که با آن روبرو شدیم و باید با سه تیم پرقدرت روبه رو شویم. در هفته اول هم با تراکتورسازی بازی کردیم که پیروز به کسب نتیجه تساوی شدیم، آنهم مقابل تیمی که در هفته دوم پرسپولیس را شکست داد. ما در هفته دوم هم با صنعت نفت آبادان در زمین این تیم روبه رو شدیم که یک امتیاز گرفتیم. عملکرد ما تا به اینجا بد نبوده است و قطعاً کوشش می کنیم تا در سه بازی بعدی هم خوب امتیاز بگیریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان این مطلب که بازی با استقلال آسان نیست، گفت: استقلال در دو بازی گذشته به هدفش نرسیده است و حالا آنها در آستانه دربی تهران، انگیزه زیادی دارند تا برابر ما نتیجه بگیرند. قطعاً کوشش استقلال در این بازی چند برابر خواهد بود و این کار ما را سخت می نماید، ولی نفت مسجدسلیمان هم تیم شایسته ای است. ما در زمین خودمان به چیزی جز برد برابر استقلال فکر نمی کنیم و این پتانسیل را داریم که به هدف مان برسیم. امیدوارم طرفداران هم حمایت نمایند تا نتیجه خوبی بگیریم.

تارتار در خصوص جذب سوشا مکانی، دروازه بان پیشین تیم ملی هم گفت: مکانی دروازه بان باتجربه ای است و تجربه این بازیکن به درد تیم ما می خورد. ما احتیاج به جذب یک گلر داشتیم و امیدوارم مکانی در بازگشت به فوتبال ایران، روزهای خوبی را در نفت مسجدسلیمان تجربه کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8455

به "تارتار: تجربه مکانی به درد تیم ما می خورد، مقابل استقلال به چیزی جز برد فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: تجربه مکانی به درد تیم ما می خورد، مقابل استقلال به چیزی جز برد فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید