تحریم های آمریکا علیه ایران برای ترکیه بی معنی است

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل بندر ترابزون با بیان اینکه تحریم های آمریکا علیه ایران برای ترمیه بی معنی است، گفت: ایران در قلب ترکیه صندلی ویژه ای دارد.

تحریم های آمریکا علیه ایران برای ترکیه بی معنی است

به گزارش خبرنگاران، مظفر آرمیش در بیست و چهارمین همایش توسعه صادرات غیرنفتی در تبریز، با بیان این که بندر ترابزون در ترکیه با آغوشی باز منتظر تجار ایرانی است، اظهار کرد: ترابزون با اتاق بازرگانی تبریز 14 سال به صورت متوالی تجارت انجام داده و کوشش های زیادی در این زمینه اجرا شده است .

وی با اشاره به قدمت تاریخی این بندر، افزود: بندر ترابزون قدمت چهار هزار ساله داشته و دروازه تجاری مهمی است؛ چراکه در مجاورت جاده ابریشم قرار گرفته و به لحاظ موقعیت جغرافیایی راهبردی است.

وی با اشاره به ضرورت برطرف مسائل ترکیه و بندر ترابزون، بیان کرد: باید راه تبریز به ترابزون هموار گردد؛ چراکه بیش از 10 میلیون نفر از ملت ایران و ترکیه از منافع آن بهره مند می شوند.

آرمیش ادامه داد: اگر مسائل صادراتی ایران برداشته گردد، قطعا ارتباطات و مبادلات اقتصادی و تجاری نیز به دنبال آن افزایش پیدا خواهد نمود.

وی با اشاره به اولین سفر اردوغان به ایران در اولین دوره ریاست جمهوری، اعلام نمود: همانطور که در گذشته با کشور ایران همکاری داشته و اقدامات موثری انجام داده ایم؛ اکنون نیز آماده همکاری هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1916

به "تحریم های آمریکا علیه ایران برای ترکیه بی معنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های آمریکا علیه ایران برای ترکیه بی معنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید