تحویل 200 دستگاه مخزن CNG به شرکت واحد اتوبوسرانی

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تحویل 200 دستگاه مخزن CNG اطلاع داد و گفت: تا انتها سال 430 دستگاه اتوبوس به سن فرسودگی خواهند رسید که باید مخازن آن ها تعویض گردد.

تحویل 200 دستگاه مخزن CNG به شرکت واحد اتوبوسرانی

به گزارش خبرنگاران و بنابر اعلام شهرنوشت، پیمان سنندجی با اشاره به اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی دارای دو هزار و 800 دستگاه اتوبوس گازسوز است، اعلام کرد: اتوبوس های گازسوز هفت مخزن CNG دارند که سالانه روی این مخازن تست های چشمی و سه سال یک بار تست های هیدرواستاتیکی انجام می گردد. این مخازن دارای تاریخ انقضا هستند و زمانی که تاریخ انقضاء فرا می رسد اتوبوس مجاز به سوخت گیری نیست. تحت این شرایط مخازن باید جا به جا و تعویض شوند.

وی با بیان اینکه با همکاری ستاد CNG کشور، تحویل 500 دستگاه CNG صورت جلسه شد، گفت: در هفته گذشته 100 دستگاه و در هفته جاری 100 دستگاه دیگر تحویل گرفته شد. این 200 دستگاه CNG به صورت رایگان به بخش خصوصی تحویل داده شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: با این 500 مخزن CNG، 71 دستگاه اتوبوس تعویض مخزن خواهند شد.

سنندجی با تاکید براینکه تا خاتمه سال 430 دستگاه اتوبوس به سن فرسودگی خواهند رسید که باید مخازن آن ها تعویض گردد، مطرح کرد: امیدواریم قبل از سال مابقی مخازن تحویل داده شوند و همچنین مخازن CNG اتوبوس های گازسوز شرکت واحد نیز تعویض شده باشند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص نصب فیلتر دوده روی اتوبوس ها، گفت: برای شماره گذاری اتوبوس های دارای استاندارد یورو 4 به بالا، نصب فیلتر دوده اجباری است. همچنین هماهنگی های لازم جهت خرید فیلتر برای اتوبوس های خارج از این استاندارد صورت گرفته است. درحال حاضر 50 فیلتر دوده روی اتوبوس ها نصب شده است و با نوسازی اتوبوس ها دیگر احتیاجی به نصب فیلتر وجود نخواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6370

به "تحویل 200 دستگاه مخزن CNG به شرکت واحد اتوبوسرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 200 دستگاه مخزن CNG به شرکت واحد اتوبوسرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید