تولدهای حاصل از آی وی اف در 2 سال گذشته شدت گرفت

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سلول های بنیادی، افزایش تعداد بچه های حاصل از IVF منعکس کننده افزایش تعداد دوره های IVF اجرا شده و همچنین افزایش نرخ موفقیت در سال های گذشته بوده است.

تولدهای حاصل از آی وی اف در 2 سال گذشته شدت گرفت

محققان فاکتور اصلی افزایش موفقیت در این زمینه را افزایش نرخ موفقیت در انتقال جنین های فریز گردیده می دانند که از 20 درصد در سال 2012 به 27 درصد در سال 2016 رسیده است.

در سال 2017-2016 نرخ تولد حاصل از جنین های فریز گردیده بیش از جنین های تازه بوده است و بیش از 60 درصد از جنین های متولد گردیده از IVF در این سال ها حاصل جنین های فریز گردیده بوده است. فاکتور دیگری که شانس موفقیت را بالا برده است، تست های ژنتیکی پیش لانه گزینی بوده است که انجام آن ها از سال 2012 تاکنون 200 درصد افزایش داشته است.

به دلیل این که در سال های اخیر زوجین بیشتر تمایل داشته اند که بچه دار شدن را به تاخیر بیاندازند و آمارها نشان می دهد که از هر 40 زن یک نفر متحمل IVF می گردد، محققان براین باورند که در آینده ای نزدیک این آمار می تواند به نرخ بالاتری برسد و به همین دلیل تمایل بیشتری به سمت کوشش بیشتر برای بهبود نتایج IVF وجود خواهد داشت و قطعا آمار IVF و تولد فرزندان حاصل از این فرایند افزایش خواهد یافت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 875

به "تولدهای حاصل از آی وی اف در 2 سال گذشته شدت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولدهای حاصل از آی وی اف در 2 سال گذشته شدت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید