جدیدترین جزئیات از ساخت سری دوم سریال نون خ

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهیه کننده سریال نون خ به توضیح جزئیاتی از ساخت سری دوم این مجموعه تلویزیونی پرداخت.

جدیدترین جزئیات از ساخت سری دوم سریال نون خ

به گزارش، مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ در مورد پیش فراوری سری جدید سریال نون خ گفت: فیلمنامه سریال نون خ در حال نگارش است و بزودی 5 قسمت اول فیلمنامه آماده می گردد تا بصورت جدی تری پیش فراوری شروع گردد.

وی درباره حضور بازیگران سری اول سریال نون خ در سری دوم این مجموعه پر مخاطب بیان نمود: همه بازیگران سری اول سریال نون خ در سری جدید این مجموعه حضور خواهند داشت، البته ممکن است بازیگران جدید هم به این مجموعه اضافه شوند، چون فیلمنامه وارد فضای متفاوت تری می گردد و احتمال اضافه شدن تعدادی بازیگر جدید وجود دارد.

فرجی با اشاره به لوکیشن های سری جدید سریال نون خ ابراز کرد: لوکیشن های سری جدید این مجموعه تلویزیونی این بار نیز همچون سری قبل متنوع است و قاعدتا به دلیل اصلیت شخصیت اول سریال بعضی از بخش های فیلمبرداری در مناطق کرد نشین خواهد بود.

این تهیه کننده تلویزیون درباره اینکه آیا شاهد تغییراتی در فیلمنامه سری جدید مجموعه تلویزیونی نون خ خواهیم بود یا خیر بیان نمود: فیلمنامه سری جدید مجموعه تلویزیونی نون خ تغییراتی خواهد نمود و جذابیت خاص خود را خواهد داشت اما آنچه که مسلم است محور اصلی این سریال تلویزیونی همچنان حول محور خانواده می چرخد.

وی درباره زمان پخش سریال نون خ اظهار کرد: پیش فراوری سریال به طور رسمی از اواخر شهریور ماه کلید می خورد و در ماه رمضان سال 99 شاهد پخش این مجموعه تلویزیونی از شبکه یک رسانه ملی خواهیم بود.

منبع:میزان

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6437

به "جدیدترین جزئیات از ساخت سری دوم سریال نون خ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین جزئیات از ساخت سری دوم سریال نون خ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید