جنجال دوباره رسول پناه در باشگاه پرسپولیس

به گزارش مجله سلو بلاگ، وی که به واسطه حاشیه سازی های چند ماه اخیرش مورد انتقاد طرفداران پرسپولیس و اهالی فوتبال قرار گرفته و فیلم های منتشر شده از او به واسطه مصاحبه های کف خیابانی اش جنجال ساز شده، امروز برای معین تکلیف شرایط اقتصادی اش در باشگاه حاضر شد. ظاهراً رئیس هیئت مدیره در مدتی که سرپرستی باشگاه را برعهده داشته، برای یکسری از امور، هزینه شخصی انجام داده و اکنون در پی مطالباتش است.

جنجال دوباره رسول پناه در باشگاه پرسپولیس

نکته قابل توجه در حضور امروز این شخص، بعضی مسائل مطرح شده توسط وی بود. او نسبت به بعضی تصمیمات مدیریتی سمیعی نقدهایی را وارد نموده که البته مدیرعامل توجهی به آنها نداشته اما با توجه به ادامه دار بودن انتقادها از سوی رسول پناه، ابراهیم شکوری معاون باشگاه از رئیس هیئت مدیره می خواهد اجازه دهد اکنون که به کارها تمرکز داده شده، در این زمینه دخالت نکند. این موضوع باعث مجادله بین این دو می گردد و در نهایت هم رسول پناه باشگاه را ترک می نماید.

مسئله عجیب این است در روزهایی که همه در انتظار این هستند تا وزارت ورزش و جوانان نسبت به حاشیه سازی های رسول پناه واکنش نشان دهد و با توجه به توهین هایی که در فیلم های منتشره از وی صورت گرفت، واکنش قاطع انجام گردد اما همچنان عضو هیئت مدیره مانده و علاوه بر اینکه خودش هم با وجود این هجمه های انتقادی حاضر به استعفا نمی گردد، به باشگاه هم می رود و به دنبال حاشیه سازی و جنجال سازی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27971

به "جنجال دوباره رسول پناه در باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال دوباره رسول پناه در باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید