خبرهای خوشی از فراوری کیت های تشخیص کرونا در راه است

به گزارش مجله سلو بلاگ، فرمانده مقابله با کرونای استان تهران گفت: در هفته های آینده خبرهای خوبی در زمینه بومی سازی و فراوری داخلی کیت های تشخیص کرونا به اطلاع مردم می رسد.

خبرهای خوشی از فراوری کیت های تشخیص کرونا در راه است

به گزارش خبرنگاران از ایرنا، علیرضا زالی در ملاقات با محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش و سید حمید موسوی شهردار منطقه یک گفت: در این مدت کوشش کردیم با اتکا به دانش روز جهان و بومی سازی آنها نسبت به فراوری کیت های تشخیص کرونا اقدام کنیم.

زالی اقدامات شهرداری تهران و شورای شهر در مقابله با کرونا را بی نظیر دانست و اضافه کرد: ما در شرایطی قرار داریم که همچنان نیازمند یاری شهرداری تهران هستیم و امیدواریم این یاری ها ادامه داشته باشد.

آمادگی شهرداری برای پایش سلامت شهروندان

همچنین محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تهران برغم مسائل شدید اقتصادی، از همان ابتدای شیوع کرونا در کنار وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا بودند.

وی با اشاره به ارائه یک طرح شش بندی برای مقابله با کرونا در تهران، اضافه کرد: با توجه به ساختار محله محوری که در شهرداری تهران وجود دارد مدیریت شهری این توانایی را دارد تا با اتکاء به ظرفیت سراهای محلات به وزارت بهداشت در راستای پایش سلامت شهروندان در مقابله با شیوع کرونا یاری کند.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه مقابله با کرونا گفت: در منطقه یک، سه بیمارستان شهدای تجریش، مسیح دانشوری و طالقانی که قطب مقابله با کرونا در تهران هستند، وجود دارد که برهمین اساس از همان روز اول شهرداری منطقه خدمات رسانی ویژه به آنها را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 20 هزار بطری آبمیوه تازه به 24 مرکز درمانی ارسال می گردد، گفت: همچنین کارگاه های فراوری ماسک و گان در سوله مدیریت بحران و استادیوم شهرداری منطقه یک و در کنار بقاع متبرکه و سرای محلات 27 گانه شمال تهران فعال شده است.

موسوی با تاکید بر یاری مومنانه و همدلانه به شهروندان نیازمند تاکید نمود: برای ارتقاء نشاط در بیمارستان ها گروه های موسیقی زنده به این مراکز مراجعه و موسیقی زنده اجرا می نمایند.

وی ادامه داد: همچنین باید اعلام کنم که سبزپوشان شهرداری و خادمان شهر در کنار مدافعان سلامت در سطح شهر فعال هستند.

بر اساس آخرین آمار، تا به امروز 95 هزار و 646 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 63 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 91 نفر رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16492

به "خبرهای خوشی از فراوری کیت های تشخیص کرونا در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای خوشی از فراوری کیت های تشخیص کرونا در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید