خداداد باز هم استعفا داد، عباسی: کل بدهی مشکی پوشان کم تر از 3 میلیارد است

به گزارش مجله سلو بلاگ، مالک باشگاه تیم مشکی پوشان از آخرین وضعیت این تیم در لیگ دسته یک سخن گفت.

خداداد باز هم استعفا داد، عباسی: کل بدهی مشکی پوشان کم تر از 3 میلیارد است

به گزارش خبرنگاران، سید هاشم حسینی، مدیرعامل باشگاه مشکی پوشان از سمت خود کناره گیری نموده و خداداد عزیزی که روز گذشته نماینده تام الاختیار باشگاه گردیده بود، در اقدامی عجیب، امروز (یک شنبه) از سمت خود کنار رفت.

محمدرضا عباسی، مالک باشگاه تیم مشکی پوشان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت تیم مشکی پوشان اظهار کرد: قرار بود در جلساتی که با خداداد عزیزی داشتیم، ایشان با اختیار تام فعالیت خود را شروع کند. در این رابطه صحبت های خوبی داشتیم و ایشان هم اعلام کردند دوستی دارند که قرار است پای کار بیاید اما نمی دانیم ناگهان چه گردیده که حرف ها تغییر نموده است.

وی اضافه نمود: حتی بعد از این صحبت ها اعلام کردند که تیم را می خواهند و پاسخ دادیم که مشکلی برای واگذاری تیم نداریم. فقط بایستی متقاضی تعهد بدهد که هزینه های مربوط به تیم مشکی پوشان را پرداخت کند و تیمی در خور شان فوتبال خراسان داشته باشیم تا سوژه خاص و عام نشویم.

عباسی توضیح داد: حتی بعد از مصاحبه دیشب عزیزی با وی صحبت کردم و تاکید نمودم مشکلی برای واگذاری نداریم. نمی دانم چه تصمیمی گرفته اند اما ما آمادگی همکاری در این خصوص را داریم.

مالک باشگاه مشکی پوشان با اشاره به این که قرار بود بدهی های مربوط به کمیته تعیین وضعیت نیز با همکاری شهرداری مشهد پرداخت گردد، اعلام کرد: برای حل مشکل صدور کارت بازیکنان نیز رایزنی های خوبی با دوستان در شهرداری و شورای شهر مشهد نیز انجام گرفته بود، پرداخت بدهی باشگاه به میثاقیان و بخش دیگری از طلب ها نیز در این رابطه انجام می گرفت اما نمی دانم الان شرایط به چه شکل خواهد بود.

عباسی تاکید نمود: ارقام عجیب و غریبی در خصوص بدهی های باشگاه مشکی پوشان مطرح می گردد اما کلا کم تر از 3 میلیارد بدهی داریم. ضمن این که بخشی از این بدهی ها به دلار است و اگر نوسانات ارز نبود، بدهی ما کم تر از این ارقام هم بود. پرونده های ما در کمیته تعیین وضعیت تعیین است و دوستانی که دست به شایعه پردازی می زنند کاش به آنجا رجوع نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 192

به "خداداد باز هم استعفا داد، عباسی: کل بدهی مشکی پوشان کم تر از 3 میلیارد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداداد باز هم استعفا داد، عباسی: کل بدهی مشکی پوشان کم تر از 3 میلیارد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید