دانشگاه فنی حرفه ای در 200 رشته جدید دانشجو می پذیرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای گفت: با توجه به اینکه در سال 98 ظرفیت پذیرش دانشجو در 200 رشته را به صفر رسانده ایم، در ترم جدید به پذیرش دانشجو در 200 رشته جدید خواهیم پرداخت.

دانشگاه فنی حرفه ای در 200 رشته جدید دانشجو می پذیرد

غلامرضا کیانی، معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه فنی حرفه ای مناسب نیست. زیرا این دانشگاه از سایر دانشگاه ها متمایز است؛ بنابراین باید انعطاف پذیری داشته باشد به همین منظور برای سال جدید برنامه جذب استاد خواهیم داشت.

کیانی با اشاره به اینکه تمام اساتید این دانشگاه تایید صلاحیت شده اند، اظهار کرد: دانشگاه فنی حرفه ای تعداد مدرسین بالایی دارد. اما تمام آن ها کد مدرسی دریافت کرده اند؛ بنابراین با توجه به شایستگی های خود به امر تدریس مشغول می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای اظهار کرد: بالغ بر دو هزار رشته مقطع محل در این دانشگاه وجود دارد. تعدادی رشته جدید را نیز براساس نیاز بازار کار افزایش خواهیم داد. طبیعی است برخی رشته هایی که بازار کار ندارند حذف خواهند شد.

وی در انتها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال 98 ظرفیت پذیرش دانشجو در 200 رشته را به صفر رسانده ایم، در ترم جدید به پذیرش دانشجو در 200 رشته جدید خواهیم پرداخت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14751

به "دانشگاه فنی حرفه ای در 200 رشته جدید دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فنی حرفه ای در 200 رشته جدید دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید