دلنوشته علی لاریجانی برای قم ، این روزها می گذرد؛ فَاستَقِم کَما اُمِرت!

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس مجلس در صفحه اجتماعی خود خطاب به شهر قم گفت: فَاستَقِم کَما اُمِرت! با تکیه بر مهربانی کریمه اهل بیت(س)، از بستر کسالت برخیز! این روزها می گذرد و می دانم بر دامن کبریات ننشیند گرد.

دلنوشته علی لاریجانی برای قم ، این روزها می گذرد؛ فَاستَقِم کَما اُمِرت!

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به شهر مقدس قم که تا به امروز بیشترین رنج حاصل از شیوع کرونا را متحمل شده، گفت: فاستقم کما امرت !با تکیه بر مهربانی کریمه اهل بیت(س)، از بستر کسالت برخیز! این روزها می گذرد و می دانم که بر دامن کبریات ننشیند گرد ...

متن کامل پست اینستاگرامی رئیس مجلس به شرح ذیل است:

در هفته های گذشته، ابتلای تعدادی از هموطنان عزیزمان به ویژه در استان های قم، گیلان و تهران به کرونا و درگذشت شماری از مبتلایان، حلاوت واپسین ایام سال را برای همگان به تلخی مبدل کرد.

ضمن آرزوی بهبودی کامل برای همه مبتلایان، طلب آمرزش و رحمت برای قربانیان و صبر و آرامش برای بازماندگان، امیدوارم که با همت شبانه روزی مسؤولان علی الخصوص اقدامات پیشگیرانه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همکاری و همدلی مردم رئوف، هر چه زودتر، شاهد کوتاه شدن سایه شوم این بیماری از سر کشور باشیم تا دشواری و مرارت ایام، جای خود را به احساس پیروزی و سربلندی دهد.

همچنین خود را در رنج مردم شریف قم در این روزهای سخت سهیم می دانم و با این شهر مقدس چنین همسخن می شوم که: فاستقم کما امرت! با تکیه بر مهربانی کریمه اهل بیت(س)، از بستر کسالت برخیز! این روزها می گذرد و می دانم که بر دامن کبریات ننشیند گرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13641

به "دلنوشته علی لاریجانی برای قم ، این روزها می گذرد؛ فَاستَقِم کَما اُمِرت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلنوشته علی لاریجانی برای قم ، این روزها می گذرد؛ فَاستَقِم کَما اُمِرت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید