دو انتصاب در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرپرست و دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شدند.

دو انتصاب در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، سیدمحمدصادق عبداللهی طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب شد.

در حکم باران چشمه خطاب به عبداللهی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، به موجب این حکم ازتاریخ 30 فروردین ماه سال 1400 به عنوان سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون در جهت توسعه ورزش جانبازان و ایثارگران با اجرای برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.

سیدمحمدصادق عبدالهی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس است که هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان ایلام فعالیت دارد.

همچنین جهانبخش طیبی طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

در حکم باران چشمه خطاب به طیبی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ 30 فروردین ماه سال 1400 به عنوان دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون در جهت توسعه ورزش جانبازان و ایثارگران با اجرای برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.

جهانبخش طیبی از جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس است که هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان خوزستان فعالیت دارد.

خبر دیگر اینکه باران چشمه طی سفری به خوزستان، نشست مشترکی با جهانبخش طیبی رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی این استان و علی اکبری فر دبیر هیئت استان برگزار کرد.

در این سفر سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای کشتی پهلوانی کشور به همراه داوود آذرنوش دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور، به گفت وگو و گفتگو در مورد توسعه زیرساخت های ورزش زورخانه ای و چگونگی ترویج فرهنگ پهلوانی پرداختند.

همچنین رئیس و دبیر هیئت استان، گزارشی از فعالیت های انجام شده در هیئت استان طی سال گذشته را به سرپرست فدراسیون ارائه نموده و سپس جهانبخش طیبی فرصت ها و تهدیدهای پیش روی ورزش این استان را نیز عنوان کرد. در ادامه علی اکبری فر با ارائه اطلاعاتی ورزش زورخانه ای خوزستان را معرفی و دغدغه های ورزشکاران و زورخانه داران را به او رساند.

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در مورد برنامه ها و چشم انداز آینده فدراسیون و هیئت استان گفت وگو کردند.

بازدید از زورخانه حیدرکرار مرکز استان (اهواز) و ملاقات با عبدالرحمن رفائی رئیس هیئت شهرستان اهواز یکی دیگر از برنامه های باران چشمه در این استان بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 31130

به "دو انتصاب در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو انتصاب در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید