رئیس مجلس ملی پاکستان: به کوشش برای برطرف تحریم ها علیه ایران ادامه می دهیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس مجلس ملی پاکستان در پاسخ به نامه سفیر ایران گفت که اسلام آباد به کوشش ها برای برطرف تحریم ها علیه ایران به ویژه در شرایط مبارزه با ویروس کرونا ادامه می دهد.

رئیس مجلس ملی پاکستان: به کوشش برای برطرف تحریم ها علیه ایران ادامه می دهیم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان امروز (چهارشنبه) به نامه سید محمدعلی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد پاسخ داد.

وی در این نامه با ملت و دولت ایران در پی شیوع ویروس کرونا ابراز همدردی و اعلام همبستگی کرد.

سفیر ایران در نامه ای به رئیس مجلس ملی پاکستان با اشاره به کوشش های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ویروس کرونا (کووید-19)، تحریم های غیرانسانی آمریکا علیه ملت ایران را تقبیح و جنایت علیه بشریت خوانده و از جامعه بین الملل و مقامات پاکستانی خواسته تا در جهت برطرف این تحریم ها کوشش نمایند.

رئیس مجلس ملی پاکستان در این نامه عنوان نموده است: در این ایام چالش برانگیز ناشی از شیوع بیماری همه گیر کرونا ما حمایت و همبستگی صمیمانه خود را با شما و مردم جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنیم و نسبت به از دست رفتن جان های انسانی در ایران و پیامدهای ویروس کرونا بر زندگی مردم غمگین هستیم.

اسد قیصر در این نامه خاطرنشان نموده است: اسلام آباد کاملاً از تاثیر رژیم تحریم های آمریکا علیه کشور برادر جمهوری اسلامی ایران در برخورد با کرونا به عنوان چالش جهانی بهداشت مطلع است و به همین دلیل عمران خان نخست وزیر پاکستان با صدای رسا پیامدهای تحریم های ضدایرانی را برجسته کرد و از آمریکا خواست تا نسبت به لغو این تحریم ها اقدام کند.

وی افزوده است: اخیراً نامه ای برای نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ارسال نموده و طی آن بر لزوم لغو تحریم های ایران تأکید نموده ام.

اسد قیصر در این نامه خطاب به سفیر ایران نوشته است: اکنون نیز تاکید می کنیم که ما به این کوشش ها ادامه خواهیم داد.

رئیس مجلس ملی پاکستان از سفیر جمهوری اسلامی ایران درخواست نموده تا ارادت و احترام خود را به دولت و ملت ایران از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی منتقل کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15900

به "رئیس مجلس ملی پاکستان: به کوشش برای برطرف تحریم ها علیه ایران ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس ملی پاکستان: به کوشش برای برطرف تحریم ها علیه ایران ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید