رند پل: شانس محکومیت ترامپ در محاکمه استیضاح صفر است

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک سناتور جمهوریخواه بر این باور است که شانس و احتمال محکوم شدن دونالد ترامپ در دومین محاکمه استیضاحش صفر خواهد بود.

رند پل: شانس محکومیت ترامپ در محاکمه استیضاح صفر است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رند پال سناتور ارشد جمهوریخواه در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: احتمال محکومیت دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در دومین محاکمه استیضاحش نزدیک به صفر خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ترامپ نخستین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است که دو بار استیضاح می گردد. جلسه استیضاح ترامپ قرار است از سه شنبه شروع گردد.

اتهام اصلی ترامپ برای استیضاح دوم، تحریک هواداران افراطی اش برای حمله مرگبار به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه است. در این حمله حداقل 5 نفر از جمله یک مامور پلیس کشته شدند.

محکومیت ترامپ در مجلس سنا احتیاج به دو سوم آرا دارد.

در حالی که کنگره آمریکا برای شمارش آرا کالج الکترال و تایید نهایی نتایج انتخابات جنجالی 3 نوامبر تشکیل جلسه داده بود، ترامپ از هوادارانش خواست تا تظاهرات مسالمت آمیزی را برگزار نمایند ولی این اعتراضات در نهایت منجر به حمله آنها به ساختمان کنگره شد.

رند پل اضافه کرد: من اظهارات گمراه نماینده درباره ابطال نتایج انتخابات از سوی کنگره یا معاون رئیس جمهور را رد می کنم ولی معتقدم که رئیس جمهور پیشین آمریکا در جلسه استیضاح محکوم نخواهد شد زیرا 45 سناتور جمهوریخواه گفته اند که این یک فرایند نامشروع و غیرقانونی برای استیضاح ترامپ به شمار می رود. بنابر این استیضاح دوم ترامپ قبل از اینکه شروع گردد، از نظر من انتها یافته است.

وی تاکید نمود: با استفاده از همان منطقی که دموکرات ها برای محاکمه ترامپ مطرح نموده اند، سیاستمداران دموکرات مثل چاک شومر رهبر اکثریت سنا نیز باید به خاطر سخنرانی های سیاسی محاکمه شوند.

رند پل گفت: چنین سخنرانی ها و حرف های تحریک آمیزی در حمایت از استیضاح، به همراه لفاظی های خشن چاک شومر آن قدر بد بود که مقام های ارشد دستگاه قضایی آمریکا اعلام کردند که چنین لحنی به همان اندازه خطرناک است که اوباش سعی کردند دیوان عالی آمریکا را تصرف نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28333

به "رند پل: شانس محکومیت ترامپ در محاکمه استیضاح صفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رند پل: شانس محکومیت ترامپ در محاکمه استیضاح صفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید