روز زمین پاک فرصتی برای در خواست از دولت برای حمایت بیشتر از مترو

به گزارش مجله سلو بلاگ، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه با بیان اینکه زمین بستر حیات پایدار است گفت: روز زمین پاک فرصتی است تا از دولت در خواست حمایت و مساعدت داشته باشیم.

روز زمین پاک فرصتی برای در خواست از دولت برای حمایت بیشتر از مترو

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت اضافه نمود: روز دنیای زمین پاک هر ساله در 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت ماه در سراسر دنیا برگزار می گردد و باید فرهنگ حفاظت و صیانت از این کره خاکی که باعث حیات آحاد مردم است در بین افراد جامعه نهادینه گردد.

وی در ادامه به مقوله آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست اشاره نمود و گفت: آلودگی هوا بخصوص در کلانشهر ها امروز به یکی از مسائل تبدیل شده که تنها با توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری بخصوص مترو امکان پذیر است.

نوبخت با بیان اینکه متروی تهران و حومه دست رنج کوشش و زحمات بیش از سی سال افراد زیادی بوده است توضیح داد: امروز نیازمند حمایت از سوی بخش های مختلف بخصوص حمایت دولت است تا این سرمایه حفظ و نگهداری گردد.

وی اضافه نمود: متروی تهران پاک ترین مجموعه حمل و نقل عمومی است و توانسته صندلی خوبی را در بین کشور های دیگر کسب کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه متروی تهران در حال حاضر با 137 ایستگاه از نظر تعداد ایستگاه ها رتبه 23 و از نظر طول خطوط در دنیا رتبه 15 و در آسیا صندلی 11 را دارد، اظهار داشت: از آبان ماه هزار 1396 تا فروردین ماه 1400 دو میلیارد و صد میلیون نفر با متروی تهران جابجا شده اند این در حالیست که تعداد ناوگان ما از کل مجموعه راه آهن بیشتر است، اما هیچ قانون حمایتی نداریم و حتی در شرایط کرونا نتوانستیم از هیچ بخشی، کمکی دریافت کنیم. امیدواریم با توجه به شعار روز زمین پاک، احیای دوباره زمین همراه با افزایش بهره وری برای توسعه پایدار شاهد حمایت های بیشتری از سوی دولت برای توسعه و تعمیر و نگهداری متروی تهران باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 31185

به "روز زمین پاک فرصتی برای در خواست از دولت برای حمایت بیشتر از مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز زمین پاک فرصتی برای در خواست از دولت برای حمایت بیشتر از مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید