زمان و مکان رونمایی از پرچمدار جدید هواوی تعیین شد ، 16 اکتبر روز تولد میت20 خواهد بود

به گزارش مجله سلو بلاگ، شرکت هواوی بالاخره به طور تعیین زمان و مکان رونمایی از میت 20 را بیان کرد. قرار است این محصول در تاریخ 16 اکتبر در لندن، معرفی گردد.

زمان و مکان رونمایی از پرچمدار جدید هواوی تعیین شد ، 16 اکتبر روز تولد میت20 خواهد بود

مدیر عامل شرکت هواوی، روز گذشته در جریان نمایشگاه IFA اعلام نمود که هواوی گوشی جدید و به عبارتی گل سرسبد خود؛Mate 20 را در جریان یک رویداد در لندن رونمایی خواهد نمود.

پیشبینی ها حکایت از آن دارند که این گوشی به حاظ ابعاد دو گوشی سری گلکسی نوت است و احتمالا صفحه نمایش ب 6.9 اینچی دارد. این شرکت بزرگترین نمایشگاه تجاری اروپا را به عنوان فرصتی مهم برای نشان دادن آخرین چیپ ست خود یعنی Kirin 980 مغتنم شمرد که در Mate 20 و Mate 20 Pro عرضه خواهد شد.

این تراشه دارای هشت هسته است: چهار دستگاه کوچک برای مدیریت قدرت، دو هسته مرکزی برای ارائه عملکرد طولانی مدت و دو هسته بزرگ برای تقویت قدرت توربو تلفن، زمانی که برنامه های پرطرفدار در حال استفاده هستند.

افزون بر این ها، هواوی اعلام نمود که یک مرکز کنترل هوشمند نیز طراحی نموده که با آمازون اکو، گوگل هوم و هوم پاد به راحتی هماهنگ می گردد.

به طرزی عجیب و غریب کاربران هواوی 2 ماه تمام برای مواجهه با جدیدترین گوشی محبوبشان صبر نموده اند. احتمال می رود هواوی میت 20 به نمایشگر 6.28 اینچی با فناوری AMOLED و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مجهزباشد. البته فراموش نکنیم که این محصول احتمالا دارای سنسور اثر انگشت در بخش زیرین نمایشگر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 586

به "زمان و مکان رونمایی از پرچمدار جدید هواوی تعیین شد ، 16 اکتبر روز تولد میت20 خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و مکان رونمایی از پرچمدار جدید هواوی تعیین شد ، 16 اکتبر روز تولد میت20 خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید