زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور طنین انداز شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن، زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور به صدا در آمد.

زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور طنین انداز شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن، زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 12 بهمن سال 57، پس از 14 سال تبعید به میهن اسلامی بازگشت؛ ساعت 9 و 20 دقیقه گروهی از منتخبین کمیته استقبال از امام خمینی (ره) وارد هواپیمای حامل ایشان شدند و رأس ساعت 9 و 33 دقیقه و 30 ثانیه، امام خمینی (ره) از پله های هواپیما فرود آمدند.

هر سال 12 بهمن، همزمان با سالروز ورود تاریخی ایشان به میهن اسلامی، ساعت 9 و 33 دقیقه صبح، زنگ مدارس، سوت قطارها، کشتی ها به صدا درمی آید و زنگ انقلاب در سراسر کشور طنین انداز می شود.

بر اساس مصوبه هشتصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، نواختن زنگ مناسبت های ملی ـ. اسلامی در مدارس کشور ساماندهی شد.

طبق این مصوبه مقرر شده است در طول سال تحصیلی فقط 3 زنگ خاص به صورت همزمان در مدارس کشور در 3 مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت دفاع مقدس (اول مهر)، روز دانش آموز و استکبار ستیزی (13 آبان) و زنگ انقلاب اسلامی (12 بهمن) نواخته شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12466

به "زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور طنین انداز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور طنین انداز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید