زیدان: نیمه اول در جریان بازی نبودیم و در همه چیز ضعف داشتیم، فصل خوبی را در پیش خواهیم داشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی فرانسوی رئال مادرید با وجود شکست تحقیرآمیز تیمش مقابل اتلتیکو، نسبت به فصل پیش رو امیدوار است.

زیدان: نیمه اول در جریان بازی نبودیم و در همه چیز ضعف داشتیم، فصل خوبی را در پیش خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان که تیم تحت هدایتش صبح امروز (شنبه به وقت تهران) در تورنمنت محبت آمیز جام قهرمانان بین المللی در نیوجرسی آمریکا مقابل اتلتیکومادرید تن به شکست 7 بر 3 داد و اولین گل را هم در ثانیه 43 دریافت کرد، پس از این بازی گفت: اتفاقی که افتاد این بود که ما خیلی بد وارد بازی شدیم. ما در یک رقابت سطح بالا، خیلی بد بازی را آغاز کردیم.

وی اضافه نمود: بازی دقیقه 8 بود و ما 2 بر صفر در نتیجه عقب بودیم و واکنشی از سوی ما برای تغییر شرایط نبود. نیمه اول سخت بود و اصلاً در جریان بازی قرار نگرفتیم. ما در همه چیز ضعف داشتیم و به خصوص قدرت لازم را نداشتیم. اتلتیکو 7 گل به ثمر رساند، چنین اتفاقی نمی تواند بیفتد. بازیکنان ما هم از این نتیجه ناراحت هستند. به هر حال نباید خیلی ذهن مان را مشغول این بازی کنیم چون یک بازی پیش فصل بود. اتلتیکو در تمامی جنبه ها بهتر از ما بود. چیزی برای صحبت در این مورد هم باقی نمی ماند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی ها در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما خودمان را در آرامش برای فصل جدید آماده می کنیم. باید در تاریخ 17 آگوست برای بازی اول مان در لالیگا - مقابل سلتاویگو - آماده کنیم. به طور حتم در حال حاضر ما نقاط ضعفی داریم.

زیزو که لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی اش هم در دقیقه 30 به دلیل مصدومیت از ناحیه پا در نتیجه برخورد با یان اوبلاک جای خود را به کریم بنزما داد، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما انگیزه لازم را پیدا خواهیم کرد و از این بابت شکی ندارم. ما فصل خوبی را در پیش خواهیم داشت.

وی شرح داد: امروز نمی توانیم شاد باشیم اما مطمئنم تیمی دارم که خیلی خوب خواهد بود و توانایی رقابت خواهد داشت. اکنون باید کمی استراحت کنیم. این شکست نگرانم نمی کند اما ناراحتم کرد. وقتی شما می بازید، برای باختن بازی نمی کنید اما به هر حال این رخ داد و نباید به عقب نگاه کنیم.

رئال مادرید در تاریخ 30 جولای (8 مرداد) در دیداری محبت آمیز با تاتنهام و سپس در دیدار محبت آمیز دیگری با ردبول سالزبورگ در تاریخ 7 آگوست (16 مرداد) مصاف خواهد کرد و بعد از آن در اولین بازی لالیگا در تاریخ 17 آگوست (26 مرداد) با سلتاویگو تقابل خواهد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6623

به "زیدان: نیمه اول در جریان بازی نبودیم و در همه چیز ضعف داشتیم، فصل خوبی را در پیش خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: نیمه اول در جریان بازی نبودیم و در همه چیز ضعف داشتیم، فصل خوبی را در پیش خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید