شهرداری تهران 56 هزار میلیارد به بانک ها و پیمانکاران بدهکار است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، محمدعلی افشانی شهردار تهران با اشاره به حضور در نشست امروز عمران مجلس، گفت: در این نشست مسائل مختلف شهرداری مورد بحث و آنالیز نهاده شد، یکی از موارد و مسائل شهرداری در شرایط کنونی بحث بدهی این نهاد است.

شهرداری تهران 56 هزار میلیارد به بانک ها و پیمانکاران بدهکار است

وی ادامه داد: تا امروز مجموع بدهی های شهرداری حدود 56 هزار میلیارد تومان برآورد شده، که از این میزان، حدود 20 هزار میلیارد تومان بدهی به سیستم بانکی بوده و ما بقی بدهی شهرداری به پیمانکاران است.

شهردار تهران اضافه نمود: مسئله اصلی شهرداری تهران، دستیابی به درآمد پایدار است و برای تحقق آن لایحه درآمد پایدار در دولت تصویب شد که بر اساس آن سهم شهرداری ها از درآمد مالیات بر ارزش اضافه نموده، حدود 50 درصد است.

وی ادامه داد: همچنین یک درصد از کل مالیات های مستقیم برای شهرهای زیر 250 هزار نفر است. از طرف دیگر شهرداری به دنبال افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در پایتخت است.

شهردار تهران ادامه داد: شهرداری تهران در بحث بلندمرتبه سازی اقدامات خوبی صورت داده، به طور مثال تغییر باغات به مناطق مسکونی ممنوع اعلام شد و امروز یکی از اولویت های شهرداری، حفظ فضای سبز موجود در تهران است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1290

به "شهرداری تهران 56 هزار میلیارد به بانک ها و پیمانکاران بدهکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تهران 56 هزار میلیارد به بانک ها و پیمانکاران بدهکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید