طارمی: کی روش گفت می توانی در ریوآوه تبدیل به قهرمان شوی، لیگ پرتغال برای من و آینده ام بهترین انتخاب بود

به گزارش مجله سلو بلاگ، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید کارلوس کی روش او را برای پیوستن به تیم ریوآوه و بازی در لیگ پرتغال ترغیب نموده است.

طارمی: کی روش گفت می توانی در ریوآوه تبدیل به قهرمان شوی، لیگ پرتغال برای من و آینده ام بهترین انتخاب بود

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی کانال 11 پرتغال درباره هت تریکی که در جریان فزونی 5 بر یک ریوآوه مقابل آوس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال پرتغال داشت، گفت: ما همگی در بازی با آوس کارمان را به خوبی انجام دادیم. اگر ما در یک بازی شکست بخوریم، با هم شکست خورده ایم و اگر به پیروزی برسیم، با هم به پیروزی رسیده ایم. در واقع یک بازیکن خاص در بازی قهرمان تیم نیست. ما در بازی با آوس عالی بازی کردیم و بهترین عملکردمان را ارائه کردیم، من هم بهترین بازی ام را ارائه کردم چون تیم خوب بود. بابت ارائه چنین بازی هم خوشحالم و آغاز خوبی برایم بود. امیدوارم بتوانم این روند را در ادامه فصل ادامه دهم.

وی در مواجهه با این پرسش که چه تفاوتی بین فوتبال در پرتغال و در آسیا وجود دارد؟، گفت: در پرتغال فوتبال سریع تری را در زمین شاهد هستیم چون بازیکنان سازماندهی و نظم خوبی دارند و دوران حرفه ای خوبی را تجربه می نمایند، برای مثال وقتی سرمربی به آنها می گوید که با یک یا دو ضرب با توپ بازی کنید، آنها دقیقاً همین کار را می نمایند، اما در آسیا اوضاع متفاوت است، برای مثال اگر شما دوست دارید دریبل بزنید، دریبل می زنید. در کل تفاوت در جزئیات است.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد چرایی انتخاب لیگ پرتغال برای ادامه دوران حرفه ای اش تأکید کرد: من گزینه ها و پیشنهادهای زیادی از باشگاه های اروپایی داشتم، اما به اینجا آمدم چون کارلوس کی روش به من گفت که لیگ پرتغال برای تو خوب است. من مردم پرتغال، زندگی و ورزش را در آنجا به خوبی می شناسم، که من در جواب به کی روش گفتم که به تو اعتماد و باور دارم و می خواهم بازی در لیگ پرتغال را امتحان کنم. کی روش در ادامه به من گفت به تو می گویم که برو، تو می توانی بهترین باشی و می دانم که می توانی آنجا تبدیل به قهرمان شوی. به همین دلیل بود که اینجا آمدم و به نظرم تصمیم درستی بود.

طارمی در پاسخ به این پرسش که تو با کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران کار کردی و حالا کار با کارلوس کاروالیال در ریو آوه را دوست داری؟، اعلام نمود: به نظرم کی روش و کاروالیال شبیه به هم هستند. در همان تمرین اول به سرمربی گفتم که کاروالیال، من می دانم که دقیقا چه می گویی چون کی روش هم دقیقاً چنین تمرین هایی را در نظر می گرفت و ما چنین تمریناتی را در تیم ملی فوتبال ایران انجام می دادیم.

پس از بودن در پرتغال راضی هستی؟، طارمی در ادامه در پاسخ به این پرسش گفت: صد درصد چون مردم پرتغال خیلی صمیمی هستند و اعضای باشگاه ریو آوه هم به مانند یک خانواده هستند که من این را خیلی دوست دارم و این برای یک بازیکن آسیایی خیلی مهم است. اگر بازیکنی از آسیا برای بازی به کشوری دیگر در اروپا برود، آنها خیلی صمیمی نیستند و حتی ممکن است او را نپذیرند، اما به نظرم لیگ پرتغال برای من و آینده ام، بهترین انتخاب بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7939

به "طارمی: کی روش گفت می توانی در ریوآوه تبدیل به قهرمان شوی، لیگ پرتغال برای من و آینده ام بهترین انتخاب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: کی روش گفت می توانی در ریوآوه تبدیل به قهرمان شوی، لیگ پرتغال برای من و آینده ام بهترین انتخاب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید