طبیعت گردی در ترکیه

به گزارش مجله سلو بلاگ، پارک ملی کاچکار

یکی از زیباترین چشم اندازهای جهان را در پارک ملی کاچکار ترکیه می توان دید. اما کاچکار (kackar) کجاست؟

طبیعت گردی در ترکیه

برای دیدن طبیعت نفس گیر کاچکار باید راهی شمال شرق ترکیه، جایی در شرق دریای سیاه واقع در ایالت ریزه شوید. طبیعت کاچکار از رویاهای تان فراتر است. هر آنچه از طبیعت می توان انتظار داشت را در اوج زیبایی اش در کاچکار می توان دید؛ درختان سرسبز و سر به فلک کشیده، رودهای خروشان، دریاچه، چشمه ها، برفچال ها و یخچال های طبیعی. هم چنین اگر اهل کوهنوردی باشید در کوه های کاچکار مسیرهای مختلفی برای کوهنوردی وجود دارد. دامنه این کوه ها نیز مکانی فوق العاده برای کمپ است. این منطقه به ییلاق آیدر و آلپ ترکیه شهرت یافته. اگر راهی این منطقه شدید، تجهیزات کوهنوردی و سفر را به همراه ببرید و از یک طبیعت گردی فوق العاده لذت ببرید.

روستای آنادوا کاواکی در استانبول

برای دیدن یکی از طبیعت های بکر ترکیه قرار نیست فاصله چندانی از استانبول بگیرید. آنادوا کاواکی در نزدیکی استانبول و چند کیلومتری آن خاطرات غیر قابل وصفی برای گردشگران می آفریند. هر زمان که به این روستا بروید، از آب و هوای دلپذیر و مناظر بکر آن لذت خواهید برد. از میدان تکسیم می توانید خودتان را به این روستای منحصر به فرد برسانید. از مطلب راهنمای حمل و نقل عمومی استانبول برای رسیدن به این روستا کمک بگیرید.

محله کمر بورگاز در استانبول

تپه های پوشیده از درخت، خانه های رنگی، آسمان آبی و هوای دلپذیر؛ چشمان تان محو این همه زیبایی در محله کمر بوگارز (kemerburgaz) خواهد شد. بوگارز جزو پرطرفدارترین مقاصد تفریحی و طبیعت گردی در ترکیه به شمار می رود. چه اهل سفرهای ارزان قیمت باشید چه اهل سفرهای لوکس، کمر بوگارز مقصدی مناسب است. می توانید در طبیعت زیبای این منطقه کمپ بزنید یا در ویلاهای لوکس آن اقامت فراموش نشدنی ای داشته باشید. اسب سواری و گلف از جمله تفریحاتی است که می توانید در این محله تجربه کنید. از میدان تکسیم به راحتی و حدود یک ساعت می توانید خودتان را به محله کمر بورگاز برسانید. اگر محیط خلوت و آرام را می پسندید، آخر هفته ها به این محله نروید.

پولونزکوی در استانبول

پیاده روی در زمین سبز و جنگلی، استشمام هوای تازه و خوردن صبحانه مفصل ترکی صبحی است که در منطقه پولونزکوی استانبول منحصر به فرد می شود. راهی استانبول که شدید یک روزتان را در این منطقه سپری کنید.

پولونزکوی (Polonez, Beykoz) یعنی روستای لهستانی؛ در واقع ساکنان این روستا را لهستانی ها تشکیل می دادند. از آنجا که این روستا مورد توجه گردشگران واقع شده، امکانات رفاهی بی شماری دارد. خوردن یک وعده غذای لهستانی در این منطقه بسیار دلچسب خواهد بود. روستای پولونزکوی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده. اگر در بخش اروپایی استانبول بودید و قصد سفر به این منطقه را داشتید این مطلب را بخوانید: چطور بین دو بخش اروپایی و آسیایی استانبول تردد کنیم؟

این مطلب تنها گوشه ای از طبیعت بکر ترکیه را به تصویر کشید. در ترکیه، دریاچه ، جنگل و سواحل بی شماری وجود دارد:

  • 9 ساحل پرطرفدار ترکیه
  • جنگل بلگراد
  • قبل از سفر به وان بخوانید
  • فتحیه کجاست؟
  • جاهای دیدنی استانبول که حتما باید دید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27835

به "طبیعت گردی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت گردی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید