طرفداران برگزیت در لندن تظاهرات کردند

به گزارش مجله سلو بلاگ، هزاران نفر از طرفداران خروج سریع انگلیس از اتحادیه اروپا روز جمعه همزمان با رد توافق برگزیت درمجلس این کشور برای سومین بار ، در مخالفت با تاخیر ایجاد شده در خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در شهر لندن تظاهرات کردند .

طرفداران برگزیت در لندن تظاهرات کردند

به گزارش رویترز، در روزی که قرار بود انگلیس طبق برنامه زمانی اولیه از اتحادیه اروپا خارج شود، گروههای بزرگی از مردم در بیرون مجلس انگلیس تجمع کرده و با حمل نمادها و سر دادن سرودهایی خواستار خروج سریع انگلیس از اتحادیه اروپا شدند و با حمل پلاکاردهایی تاکید کردند که خروج به معنی خروج است .

تظاهرات روز جمعه یک هفته پس از آنکه صدها هزار نفر خواستار برگزاری همه پرسی دوم برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شده بودند ، نشان دهنده میزان اختلاف و شکاف در انگلیس سه سال پس از رای به خروج این کشور از اتحادیه اروپا است.

با تعیین شدن نتیجه رای گیری روز جمعه در مجلس انگلیس، فضایی از شور و هیجان در میان تظاهر کنندگان طرفدار برگزیت ایجاد شد زیرا این رای را به معنی تقویت احتمال خروج سریع از اتحادیه اروپا ارزیابی کردند.

نایجل فاراژسیاستمداری که به نظرمی رسدنقش زیادی درکسب موافقت دولت با برگزاری همه پرسی برگزیت داشته است،درجمع تظاهرکنندگان سخنرانی کرد. وی همچنین به رویترز گفت: روزی که باید روز جشن باشد به روز خیانت تبدیل شده است. خشم زیادی وجود خواهد داشت؛ من هرگز در عمرم ندیده ام که مردم اینطور حرف های تندی علیه طبقه سیاسی و دولت بزنند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از مردم گفتند که ناراحتی اصلی آنها وجود نخبگان سیاسی است که نماینده آنها نیستند.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس عوام انگلیس عصر جمعه در یک رأی گیری سرنوشت ساز برای سومین بار به توافق خروج این کشور از اتحادیه اروپا که براصل جدایی لندن از بروکسل نظارت دارد، رأی مخالف دادند. قانون گذاران انگلیس تاکنون دو بار با اختلاف رأی بالا به طرح مورد نظر دولت که بر اصل خروج و نحوه همکاری های آینده دو طرف موسوم به بیانیه سیاسی نظارت دارد رأی مخالف داده بودند. این بار دولت با حذف بیانیه سیاسی قصد داشت تا برگزیت را از بن بست کنونی خارج کند.

اتحادیه اروپا تا سرانجام روزجمعه به ترزا می فرصت داده بود تا برای تعویق ضرب الاجل خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا تاریخ 22می(اول خردادماه 98)، طرح برگزیت را به تصویب برساند. اینک لندن دو هفته فرصت دارد تا طرح متفاوتی را برای خروج از اتحادیه اروپا پیشنهاد کند یا بدون توافق خارج شود.

اینک انگلیس با سه گزینه تعویق برگزیت، برگزاری انتخابات سراسری و یا خروج بدون توافق ازاتحادیه اروپا روبرو است. با توجه به اینکه ترزا می قصد دارد تا به تلاش های خود برای خروج منظم انگلیس از اتحادیه اروپا ادامه دهد، به نظر می رسد که این کشور به سمت تعویق طولانی تر برگزیت حرکت خواهد کرد، اتحادیه اروپا هم موافقت کرده و انگلیس به ناچار در انتخابات دو ماه دیگر مجلس اروپا شرکت خواهد کرد.، ایرنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3746

به "طرفداران برگزیت در لندن تظاهرات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران برگزیت در لندن تظاهرات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید