فروش شرکت های دانش بنیان پارک پردیس بیش از 11 هزار میلیارد تومان است

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس پارک فناوری پردیس گفت: در حال حاضر نزدیک به 400 شرکت دانش بنیان را تحت پوشش داریم که فروش آن ها بیش از 11 هزار میلیارد تومان است.

فروش شرکت های دانش بنیان پارک پردیس بیش از 11 هزار میلیارد تومان است

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، آیین افتتاحیه سومین دوره طرح تیکاف با حضور مهدی صفاری نیا رئیس، اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری، احمد عسگری مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس و جمعی از مدیران شرکت های عضو پارک، برگزار شد. این طرح با هدف کوتاه کردن راستا تجاری سازی ایده و کاهش هزینه های آن برای افراد صاحب ایده های نوآورانه، طرح های فناورانه و علاقه مند به راه اندازی کسب و کار طراحی شده است.

آموزش پذیر بودن احتمال موفقیت کسب و کار را افزایش می دهد

مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس در مراسم افتتاحیه سومین دوره از این طرح خاطرنشان کرد: دو سال قبل تعداد شرکت های پارک 200 عدد بود و در حال حاضر نزدیک به 400 شرکت تحت پوشش داریم. همچنین دو سال قبل فروش شرکت های پارک 6 هزار میلیارد تومان بود، ولی در حال حاضر بیش از 11 هزار میلیارد تومان است. به علاوه سرمایه گذاری شرکت ها در مجموعه پارک، به بالای 4 هزار میلیارد تومان رسیده است.

رئیس پارک فناوری پردیس ادامه داد: یکی از ایرادات ما در اکوسیستم فناوری و نوآوری، این است که خیلی کم به دنبال یادگیری هستیم. تصور می کنیم اگر دانشگاه رفتیم و سوادی داریم برای هرکاری کفایت می کند و کمتر به دنبال مشورت دریافت هستیم.

صفاری نیا در ادامه تاکید کرد: یکی از خصوصیات 400 نفری که در این طرح ثبت نام کردند، این است که احساس کردند می توانند از دیگران یاد بگیرند، دیدگاه ها و نظرات خود را با آن ها به اشتراک بگذارند و از ظرفیت دیگران در راستا تجاری سازی استفاده کنند. من اطمینان دارم کسانی که تصمیم دریافتد کار تیمی کنند و از ظرفیت و تجربه های کسانی که این راستا را طی کرده اند، استفاده کنند، ضریب موفقیت بالاتری خواهند داشت.

وی خطاب به حاضران در سومین دوره طرح تیکاف گفت: امروز فضای کشور بسیار متحول شده و آماده است. حمایت مالی حداقلی و تجاربی که طی دو هفته آینده در اختیار شما قرار می گیرد، 10 سال پیش نبود. طرح ها و حمایت های این چنین برای کشور و افراد علاقه مند به حرکت در راستا نوآوری و کارآفرینی فرصت است.

صفاری نیا شرح داد: قبل از این، سرمایه گذاری فقط در حوزه دلار، سکه و ساختمان سازی قابل تصور بود. ولی در حال حاضر سرمایه گذاران بزرگ و کوچک ما به دنبال استعداد ها هستند؛ این تغییر بینش اتفاق بسیار بزرگی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27797

به "فروش شرکت های دانش بنیان پارک پردیس بیش از 11 هزار میلیارد تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش شرکت های دانش بنیان پارک پردیس بیش از 11 هزار میلیارد تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید