لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با پیروزی مقابل نساجی به رختکن رفت

به گزارش مجله سلو بلاگ، نیمه نخست ملاقات دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران، معوقه از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با رجحان میزبان پایان یافت.

لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با پیروزی مقابل نساجی به رختکن رفت

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های پرسپولیس و نساجی، معوقه از هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 16:30 امروز (آدینه) در استادیوم آزادی شروع شد که در نیمه نخست آن سرخپوشان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. وحید امیری در دقیقه 34 تنها گل پرسپولیس را در نیمه نخست به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری و علی علیپور.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حامد شیری، احسان قهاری، سیدمحمد میری، محمدعرفان معصومی، علی اصغر عاشوری، حسین زامهران، رحمان جعفری و محمد عباس زاده.

داور: مرتضی منصوریان

دقیقه 7: بشار رسن در محوطه جریمه توپی را به سمت دروازه نساجی شوت کرد که البته ضربه آرام و فنی او را حقیقی در اختیار گرفت.

دقیقه 14: شوت از راه دور به سمت دروازه پرسپولیس را بوژیدار رادوشوویچ مهار کرد.

دقیقه 23: محمد عباس زاده از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 29: علی علیپور در محوطه جریمه قصد داشت با ضربه ای بغل پا و فنی، توپ را خلاف جهت وارد دروازه نساجی کند که حقیقی با شیرجه ای بلند توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 31: این بار نوبت مهدی ترابی رسید که از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کند که بار دیگر دروازه بان نساجی واکنش نشان داد و پرسپولیسی ها را صاحب یک ضربه کرنر کرد.

دقیقه 32: کرنر ارسالی روی دروازه نساجی با ضربه سر احمد نوراللهی همراه شد که ضربه او راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 34: ضدحمله برای پرسپولیسی ها با مثلث مهدی ترابی، علی علیپور و وحید امیری شکل گرفت. ترابی در سمت چپ علیپور را صاحب توپ کرد تا ارسال او به دهانه دروازه با ضربه سر امیری تبدیل به گل گردد.

دقیقه 40: محسن ربیع خواه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11788

به "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با پیروزی مقابل نساجی به رختکن رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با پیروزی مقابل نساجی به رختکن رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید