ملاقات مانچو و ژوزه در جهنم استانبول و حضور رئال در سرزمین ژرمن ها

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران: رویارویی گالاتاسرای و چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مجالی است برای ملاقات روبرتو مانچینی و ژوزه مورینیو که در دهه نخست هزاره سوم میلادی دورانی باشکوه را برای اینتر ایتالیا رقم زدند.

ملاقات مانچو و ژوزه در جهنم استانبول و حضور رئال در سرزمین ژرمن ها

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) 2 دیدار برگزار خواهد شد که در یکی از این دیدارها گالاتاسرای در خانه خود پذیرای چلسی است و در جدالی دیگر شالکه به مصاف رئال مادرید می رود.

گالاتاسرای ترکیه - چلسی انگلیس

گالاتاسرای به سرمربیگری روبرتو مانچینی در استادیوم تورک تله کام شهر استانبول پذیرای چلسی خواهد بود. شیرهای استانبول در حال حاضر با 44 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی سوپرلیگ ترکیه قرار دارند. آنها در آخرین دیدار خود با نتیجه یک بر صفر مقابل بشیکتاش، دیگر تیم استانبولی و مدعی به پیروزی رسیدند.

چلسی هم شنبه شب در هفته بیست وهفتم لیگ برتر با گل دیرهنگام جان تری بر میهمان خود، اورتون غلبه کرد و صدرنشینی اش را استحکام بخشید. شاگردان ژوزه مورینیو در حال حاضر با 60 امتیاز صدرنشین لیگ جزیره هستند.

بازیکنان مصدوم گالاتاسرای که ممکن است بازی فردا شب را از دست بدهند عبارتند از: آیدین یلماز (قوزک پا)، آئورلین چجو (کشاله ران)، گوخان زان (همسترینگ)، هاکان بالتا (ران پا) و همیت آلتینتوپ (کمر).

مارکو فن گینکل، هافبک هلندی چلسی به دلیل مصدومیت زانو قطعاً بازی فردا را از دست خواهد داد و حضور جان تری به دلیل مصدومیت ران پا در هاله ای از ابهام واقع شده است.

دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی گالاتاسرای بین سال های 2004 تا 2012 سابقه عضویت در چلسی را داشته و در فصل 12-2011 با آبی پوشان لندنی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. او بین سال های 2004 تا 2007 زیر نظر مورینیو پرتغالی کار نموده است.

فصل 13-2012 فصلی ناامیدکننده برای چلسی بود، چون این تیم انگلیسی اولین مدافع عنوان قهرمانی در تاریخ این رقابت ها بود که پیروز نشد از مرحله گروهی صعود کند.

گالاتاسرای فصل گذشته در لیگ قهرمانان خوش درخشید و پیروز شد تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برود هرچند در نهایت در این مرحله از رقابت ها مغلوب رئال مادرید شد و از راهیابی به جمع 4 تیم برتر باز ماند.

آقای خاص پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا با تیم های پورتو در سال 2004 و اینتر در سال 2010 به قهرمانی رسیده و حالا با چلسی به دنبال تکرار قهرمانی در این تورنمنت است تا تبدیل به اولین مربی گردد که با 3 تیم مختلف این عنوان را تصاحب می نماید. پیش از این تنها باب پایزلی به عنوان مربی در سال های 1977، 1978 و 1981 لیورپول را 3 بار به قهرمانی اروپا رسانده است.

روبرتو مانچینی، سرمربی گالا از دسامبر 2009 تا مِی 2013 راهنمایی منچسترسیتی را به عهده داشت و آبی های منچستر را در فصل 12-2011 به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند. او همچنین با این تیم در سال 2011 جام حذفی انگلیس را هم فتح کرد و آشنایی کامل به تیم های انگلیسی دارد.

وزلی اسنایدر، مهاجم هلندی شیرهای استانبول در فصل 10-2009 زیر نظر مورینیو در اینتر بازی نموده است و این بار باید مقابل مربی خود قرار بگیرد. همیت آلتینتوپ، هافبک گالا هم در فصل 12-2011 در تیم رئال مادرید که آقای خاص سرمربی اش بود سابقه بازی دارد.

شالکه 04 - رئال مادرید

آبی پوشان شالکه در حالی فردا شب پذیرای رئال مادرید هستند که در حال حاضر با 41 امتیاز در رده چهارم بوندس لیگا آلمان قرار دارند. آنها در آخرین دیدار خود در چارچوب هفته بیست ودوم رقابت های بوندس لیگا مقابل میهمان خود، ماینتس تن به تساوی دادند.

رئال مادرید در حال حاضر با 63 امتیاز صدرنشین لالیگای اسپانیا است. شاگردان کارلو آنچلوتی در آخرین دیدار خودشان الچه را 3 بر صفر در هم کوبیدند و با این پیروزی شیرین به مصاف شالکه می روند.

شالکه در دیدار فردا به دلیل مصدومیت بازیکنانی همچون دنیس آئوگو (زانو) و مارکو هوگر (زانو) را قطعا در اختیار ندارد و حضور بازیکنان مصدومی نظیر کریستین کلمنتس (کشاله ران)، یولیان دراگزلر (ران)، بندیکیت هوودز (زانو)، چیندو اوباسی (ران) و آتسوتو اوچیدا (ران) قطعی نیست.

از تیم فوتبال رئال مادرید هم تنها سامی خدیرا، هافبک آلمانی کهکشانی ها به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی زانو غایب خواهد بود.

شالکه برای دومین فصل متوالی است که با حضوری قدرتمندانه در مرحله گروهی به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می نماید.

تیم اول شهر مادرید هم برای یازدهمین فصل متوالی است که پا به این مرحله از رقابت ها می گذارد. رئالی ها در مرحله گروهی فصل 14-2013 با 20 گل زده بهترین خط حمله را به خود اختصاص دادند. کریستیانو رونالدو با 9 گل زده بهترین گلزن مادریدی ها و بهترین گلزن در تاریخ مرحله گروهی این رقابت ها است.

شالکه فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی با شکست مقابل گالاتاسرای از راهیابی به جمع 8 تیم برتر رقابت های لیگ قهرمانان باز ماند.

رئال فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی از سد منچستریونایتد گذشت و با غلبه بر گالاتاسرای در مرحله یک چهارم نهایی به جمع 4 تیم برتر راه یافت، هرچند در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست مقابل دورتموند از رسیدن به فینال باز ماند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9412

به "ملاقات مانچو و ژوزه در جهنم استانبول و حضور رئال در سرزمین ژرمن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مانچو و ژوزه در جهنم استانبول و حضور رئال در سرزمین ژرمن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید