مهمانپذیران تهران برای اسکان مسافران بین راه مانده در سیل تقدیر شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در دیدار روز سه شنبه 20 فروردین ماه با جمعی از مدیران مهمانپذیران استان تهران، از اقدام خداپسندانه و نوع محبت آمیز این صنف در اسکان رایگان مسافران بین راه مانده قطار مشهد-اهواز که به دلیل وقول سیل در تهران ماندگار شدند با اهداء لوح تقدیر تشکر کرد.

مهمانپذیران تهران برای اسکان مسافران بین راه مانده در سیل تقدیر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر ک با اظهار اینکه فرهنگ همدلی و نوع دوستی در سختی ها و مصائب بخشی از تاریخ ایرانیان است افزود : برگزاری آئین گلریزان نماد و تجلی این خصلت حسنه برای ایرانیان است.

بزرگ نیا گفت : مهمانپذیران تهران در خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی عملکرد مناسب و شایسته ای داشتند و درطول ایام نوروز هیچگونه شکایت و انتقادی از عملکرد مهمانپذیران توسط مسافران و بازرسان معاونت گردشگری گزارش نشد.

لازم به ذکر است 70 تن از مسافران قطار جهت مشهد - اهواز که در تاریخ 12 فرودین ماه به دلیل مسدود شدن جهت ریلی در تهران ماندگار شدند با حضور معاون گردشگری استان تهران و مشارکت اتحادیه مهمانپذیران به صورت رایگان به مدت دوشب اسکان داده شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7313

به "مهمانپذیران تهران برای اسکان مسافران بین راه مانده در سیل تقدیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمانپذیران تهران برای اسکان مسافران بین راه مانده در سیل تقدیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید