میلان؛ مشتری جدید سیمونه اینزاگی

به گزارش مجله سلو بلاگ، باشگاه میلان خواستار استخدام سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال لاتزیو است.

میلان؛ مشتری جدید سیمونه اینزاگی

به گزارش خبرنگاران، سیمونه اینزاگی که اخیراً لاتزیو را به قهرمانی جام حذفی ایتالیا رساند، شاید فصل آینده راهنمایی تیم فوتبال میلان را برعهده بگیرد، این در حالی است که آینده جنارو گتوسو در این تیم با توجه به شانس کم روسونری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در هاله ای از ابهام است.

دو روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت و گاتزتا دلو اسپورت گزارش دادند، اینزاگی 43 ساله تماسی از جانب مدیران باشگاه میلان دریافت نموده و از او در مورد اینکه آیا در تابستان پیش رو می تواند راهنمایی روسونری را برعهده بگیرد، سوال شده است.

در صورتی که سیمونه اینزاگی پیشنهاد سرمربیگری میلان را قبول کند، جا پای برادرش فیلیپو اینزاگی خواهد گذاشت که در فصل 15-2014 سرمربی این تیم بود. پیش از این گفته شده بود باشگاه یوونتوس نیز در صورتی که پیروز به جذب گزینه های اصلی خود یعنی پوچتینو و ساری نشود، سراغ استخدام سیمونه اینزاگی خواهد رفت.

مدیران باشگاه لاتزیو اما در نظر دارند سیمونه اینزاگی را حفظ نمایند و قراردادی جدید با دستمزد سالیانه 1.8 میلیون یورو بعلاوه پاداش های در نظر گرفته شده به او پیشنهاد خواهند داد. دستمزد کنونی وی در لاتزیو 1.2 میلیون یورو در سال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5091

به "میلان؛ مشتری جدید سیمونه اینزاگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان؛ مشتری جدید سیمونه اینزاگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید