نشست ویژه برای عوامل گلاب در لندن، فیلمی با سکانس های خنده دار

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی اسکرین، جان استوارت شومن تلویزیونی آمریکایی و مازیار بهاری روزنامه نگار ایرانی ساکن لندن، در نشست خبری جشنواره فیلم گلاب در جشنواره فیلم لندن شرکت می نمایند.

نشست ویژه برای عوامل گلاب در لندن، فیلمی با سکانس های خنده دار

جشنواره فیلم لندن که از 8 تا 19 اکتبر برگزار می گردد، یک گفتگوی همراه با نمایش فیلم برای جان استوارت که اولین تجربه کارگردانی اش را انجام داده و روزنامه نگار سیاسی ایرانی مازیار بهاری ترتیب داده است.

گلاب برای اولین بار در اروپا در جشنواره فیلم لندن به نمایش در می آید و روز 12 اکتبر با یک نشست ویژه در دید عموم قرار می گیرد.

این فیلم که بر مبنای تجربه مازیار بهاری در تابستان 2009 ساخته شده بر مبنای نوشته های او از روزهای زندانی بودنش در حوادث پس از انتخابات ساخته شده است.

جشنواره فیلم لندن سال جاری تنها دو نشست ویژه دیگر تدارک دیده که شامل نشست بنت میلر کارگردان فیلم گیرنده روباه در روز 17 اکتبر و عبدالرحمان سیساکو کارگردان تیمبوکتو در روز 11 اکتبر است.

پس از نمایش اولیه این فیلم در جشنواره سینمایی تلوراید در آمریکا و سپس جشنواره فیلم مونترال، اکنون جشنواره فیلم لندن به نظر می رسد برنامه مفصل تری برای حمایت و معرفی این فیلم در نظر گرفته باشد.

این در حالی است که فیلم گلاب با همه کوششی که برای حمایت از آن صورت گرفت، پس از نمایش در تورنتو نقدهای مثبتی دریافت نکرد و هر چند منتقدان به نوعی کوشش نموده بودند تا از اولین تجربه کارگردانی استوارت تقدیر نمایند، اما نقدهای جدی بر آن وارد کردند و حتی بعضی از سکانس های آن را خنده دار نامیدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14076

به "نشست ویژه برای عوامل گلاب در لندن، فیلمی با سکانس های خنده دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست ویژه برای عوامل گلاب در لندن، فیلمی با سکانس های خنده دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید