نمایشگاه توانمندی های چهل ساله بخش تعاون افتتاح می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، غلامحسین جهانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خوشبختانه اخیرا نگاه ویژه ای به بخش تعاون شده است.

نمایشگاه توانمندی های چهل ساله بخش تعاون افتتاح می گردد

وی بیان نمود: مقرر شده بود در برنامه توسعه سهم بخش تعاون از اقتصاد به 25 درصد برسد اما متاسفانه به دلیل اینکه تعاون هنوز نتوانسته سهم خود را در اقتصاد پیدا کند به صندلی اصلی و واقعی خود نیز دست پیدا نکرده است.

دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از ارکان بخش تعاون اتاق تعاون به عنوان مجلس بخش تعاون تعریف می گردد، اضافه نمود: بازاریابی و ایجاد بازارهای هدف، افزایش بهره وری تعاونی ها، داوری در سطح تعاونی ها، کمیسیون نظارت بر انتخابات تعاونی های کشور، برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین المللی و صدور کارت بازرگانی از مهم ترین وظایف اتاق تعاون است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین وظایف اتاق تعاون پیگیری و برطرف مسائل تعاونی ها است، گفت: از سه سال گذشته تا کنون 77 پرونده داوری در اتاق تعاون رسیدگی شده است.

جهانی با بیان اینکه سال جاری به یمن چهلمین سالگرد نمایشگاه توانمندی های چهل ساله بخش تعاون در 22 بهمن ماه افتتاح خواهد شد، مطرح نمود: حدود 10 درصد تعاونی های فعال استان در این نمایشگاه شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین مکان هایی که تعاونی ها می توانند تولیدات خود را ارائه دهند نمایشگاه ها است، بیان نمود: در این نمایشگاه از تعاونی های تمام شهرستان های استان حضور دارد.

دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 850 تعاونی فعال در سطح استان وجود دارد، گفت: از مجموع تعاونی های فعال استان تعداد 113 تعاونی متعلق به بانوان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2671

به "نمایشگاه توانمندی های چهل ساله بخش تعاون افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه توانمندی های چهل ساله بخش تعاون افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید