هانیه اخلاقی باخت و حذف شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا که در روسیه جریان دارد هانیه اخلاقی تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف گالووی از آمریکا رفت و 17 بر شش نتیجه را واگذار و از دور رقابتها کنار رفت. وی دور نخست کیلوگرم اسنا ایدین از ترکیه را در راند چهارم با امتیاز طلایی شکست داده بود.

هانیه اخلاقی باخت و حذف شد

تیم ملی کشورمان امروز سه نماینده داشت که تنها مردانی در جدول باقی مانده است. نماینده سنگین تیم ملی مردان کشورنان بعد از استراحت در مرحله نخست ، دور دوم مارتین کدارس از جزایر سیشل را در همان راند اول ناک اوت کرد و به دور سوم راه یافت. مردانی در این مرحله دیدار دسپایگن دارنده مدال برنز المپیک و دوره قبل رقابتهای دنیای از کوبا می رود.

امید عمیدی هم در وزن 87- کیلوگرم دور دوم در پیکار با کیا چانگ دارند مدال برنز قهرمانی آسیا از چین تایپه رفت و با نتیجه 14 بر 13 نتیجه را واگذار و از دور مسابقات کنار رفت.

برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره پیروز به کسب مدال طلا شده اند، روحانی ، خدابنده ، نصر ، کاظمی ، عمیدی و اخلاقی هم بدون کسب مدال از دور مسابقات کنار رفتند.

بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور سه شنبه گذشته به میزبانی روسیه در سالن ورزشی تراکتور شهر چلیابینسک شروع شده و دوشنبه هفته پیش رو به انتها می رسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6715

به "هانیه اخلاقی باخت و حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هانیه اخلاقی باخت و حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید