هتل های کهگیلویه وبویراحمد هیچ گونه افزایش قیمتی درایام نوروز نخواهند داشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز یکشنبه 19اسفند ماه 97 در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر نوروز گفت: هتل های کهگیلویه وبویراحمد هیچ گونه افزایش قیمتی درایام نوروز نخواهند داشت.

هتل های کهگیلویه وبویراحمد هیچ گونه افزایش قیمتی درایام نوروز نخواهند داشت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری با بیان اینکه در سال 97 زیر ساخت های گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد چند برابر افزایش داشته است گفت: چهار پارک اسکان در شهرستانهای استان،هتل دال دنا در سی سخت ،اردوگاها تفریحی،بومگردی ها و هتل ها آماده میزبانی از مسافران نوروزی در تمام نقاط کهگیلویه وبویراحمد است.

دبیر ستاد خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل تیم های نظارتی در ایام نوروز خبرداد و گفت:تیم های بازرشی مشترک در ایام نروز از تمام مکان های رفاهی،تفریحی،اقامتی و گردشگری بازدید می نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان همچنین از اجری برنامه های شاد و فرهنگی در ایام نوروز خبردادو توضیح داد: افتتاح بازارچه های موقت صنایع دستی،برگزاری جشن های نوروزی در تمام شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد از مهم ترین برنامه های این اداره کل و ستاد خدمات سفر نوروزی استان است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3298

به "هتل های کهگیلویه وبویراحمد هیچ گونه افزایش قیمتی درایام نوروز نخواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های کهگیلویه وبویراحمد هیچ گونه افزایش قیمتی درایام نوروز نخواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید