وزیر علوم: درباره عدم تأمین بودجه تجهیز خوابگاه ها نگران هستیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر علوم گفت: سال گذشته در تخصیص بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه ها تأخیر صورت گرفت و نگرانی ما این است که در تابستان نتوانیم منابع مربوط به این موضوع را تأمین کنیم.

وزیر علوم: درباره عدم تأمین بودجه تجهیز خوابگاه ها نگران هستیم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، منصور غلامی وزیر علوم صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی وزیر علوم در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های دانشگاه ها در بخش های مختلف برای تابستان گفت: اجرای برنامه ها سرمایه گذاری عظیمی احتیاج دارد اما ضروری است دانشگاه ها برنامه هایی برای تعمیر و تجهیز فضاهای فیزیکی خود داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته صندوق رفاه دانشجویان یاری های بسیاری برای تعمیر سراهای دانشجویی انجام داده است، اما بودجه صندوق رفاه نیز برای تعمیر و تجهیز ساختمان خوابگاه های دانشگاه ها کافی نیست، از این رو از ردیف بودجه تعمیر و تجهیز دانشگاه ها برای این کار استفاده می گردد.

غلامی گفت: سال گذشته در تخصیص بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه ها به دانشگاه ها تأخیر صورت گرفت و نگرانی ما این است که در تابستان نتوانیم منابع مربوط به تعمیر و تجهیز خوابگاه ها را تأمین و همان حداقل برنامه ها را هم اجرا کنیم.

وزیر علوم گفت: انتظار داریم بودجه فعلی تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و ساختمان های دانشگاه ها به موقع تخصیص گردد اما به هر حال دانشگاه ها برنامه های خود را اجرایی می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6496

به "وزیر علوم: درباره عدم تأمین بودجه تجهیز خوابگاه ها نگران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم: درباره عدم تأمین بودجه تجهیز خوابگاه ها نگران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید