شرایط مالی دلیل عدم استقبال از هتل های کشور است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محسن قریب بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل شرایط مالی گردشگران داخلی، اغلب شهروندان در زمان سفر سایر گزینه های اقامتی نظیر خانه فامیل، کمپ های اسکان، خانه های اجاره ای و استفاده از چادر را انتخاب می نمایند.

شرایط مالی دلیل عدم استقبال از هتل های کشور است

وی با بیان اینکه سال جاری با کاهش تعداد گردشگر داخلی و تعداد سفر روبرو بوده ایم اضافه نمود: رکود در شرایط مالی یکی از عوامل موثر بر این کاهش است.

مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی توضیح داد: در حال حاضر سالانه حدود 7 میلیون گردشگر از ایران به سایر کشورها مسافرت می نمایند اما تعداد گردشگران خارجی که به ایران سفر می نمایند 4 میلیون نفر است.

قریب تاکید نمود: در کشور با کمبود فضاهای اقامتی روبرو هستیم و در حالیکه تنها حدود 5 ماه از سال، به عنوان ماه های گردشگر پذیر است، اما در این ایام هم بسیاری از گردشگران به دلیل نبود فضای اقامتی مناسب، امکان سفر را پیدا نمی نمایند.

وی ادامه داد: باید طی 10 سال آینده تعداد 130 هتل فعلی کشور به 400 هتل افزایش داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی توضیح داد: مجموعه جهانگردی کشور باید طی پنج سال آینده تعداد تخت ها از 4 هزار به 10 هزار تخت برسد.

قریب یادآور شد: هتلهایی در مجموعه جهانگردی ساخته خواهد شد و پیش بینی شده مجموعه 200 اتاقه با اعتبار 150 میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13287

به "شرایط مالی دلیل عدم استقبال از هتل های کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مالی دلیل عدم استقبال از هتل های کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید