وقفه غیرمنتظره در کار وودی آلن، آقای کارگردان استراحت می نماید

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، وودی آلن برای نخستین بار در سنت همیشگی اش که ساخت یک فیلم در سال است، وقفه می اندازد و به نظر می رسد کارگردان کهنه کار آمریکایی قصد دارد از استراحتی که شایستگی اش را دارد، استفاده کند.

وقفه غیرمنتظره در کار وودی آلن، آقای کارگردان استراحت می نماید

سال آینده اولین سالی است که وودی آلن 82 ساله فیلمی برای اکران ندارد. سایت آی ام دی بی نیز یک پروژه بی عنوان وی را که اکنون در مرحله پیش فراوری است، برای اکران در سال 2020 معرفی نموده است.

گفته گردیده او هنوز منبع مالی تضمین گردیده ای برای کار بعدی اش ندارد.

یک منبع که نامش ذکر نگردیده گفته است: وودی کار کردن را دوست دارد. او هرگز یک تعطیلات نرفته است اما حالا وقت دارد تا بتواند یک پشتیبان مالی پیدا کند.

این در حالی است که جنبش هشتگ من هم همین طور موجب اعتراض دوباره دخترخوانده آلن درباره سوء استفاده از وی در 26 سال پیش توسط پدرخوانده اش شد. آلن اما همان زمان از آنالیز در دو دادگاه جداگانه بی گناه تشخیص داده شد.

آلن همواره از بازیگران بزرگ برای فیلم هایش استفاده نموده و با آثارش به آنها اعتبار بخشیده است، اما این مباحث باعث شد تا شماری از بازیگران قبلی اش بگویند دیگر حاضر نیستند با او کار نمایند.

البته گفته گردیده او پیش از راه افتادن این بحث نیز کمی دردسر داشت چرا که فیلم هایش معمولا پرفروش نیستند و طی سال ها او از پشتیبان های مختلف برای ساخت فیلم هایش استفاده نموده است. او حتی اروپا را هم برای یافتن حامی مالی امتحان کرد.

در حالی که کار فیلمبرداری یک روز بارانی در نیویورک به عنوان چهل و هشتمین فیلم بلند وودی آلن در ماه نوامبر گذشته سرانجام یافت، انتظار می رود این فیلم توسط آمازون تا پیش از سرانجام سال جاری به نمایش درآید.

آمازون سال 2016 و زمانی که روی پرایس ریاستش را برعهده داشت قراردادی با آلن بست تا او پس از یک روز بارانی در نیویورک سه فیلم دیگر برای آنها بسازد ولی اوایل سال جاری خبری از سوی هالیوود ریپورتر منتشر شد مبنی بر این که آمازون ممکن است تصمیم بگیرد این قرارداد را لغو کند حتی اگر مجبور باشد غرامتش را بپردازد.

سال پیش چرخ شگفتی وی با بازی جیمز بلوشی، جونو تمپل، جاستین تیمبرلیک و کیت وینسلت به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 379

به "وقفه غیرمنتظره در کار وودی آلن، آقای کارگردان استراحت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقفه غیرمنتظره در کار وودی آلن، آقای کارگردان استراحت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید