پروژه های عمرانی شهرداری اهر در سال 98 اولویت بندی می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، راضیه عباسی معروفان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تصویب کلیات لایحه بودجه 40 میلیارد تومانی سال 98 شهرداری اهر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اهر از این پس پروژه های اولویت داری که در زندگی مردم تأثیر زیادی خواهد داشت را آنالیز می نمایند.

پروژه های عمرانی شهرداری اهر در سال 98 اولویت بندی می گردد

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر اهر سعی می نماید تا پروژه های اساسی و اولویت دار بر اساس بودجه سال 98 و با توجه به کاهش یاری های اقتصادی دولت به شهرداری ها، پروژه های عمرانی اولویت بندی می گردد.

عباسی معروفان ادامه داد: شهرداری اهر بودجه سال 98 را 45 میلیارد تومان پیشنهاد نموده بود ولی با موافقت اعضای شورای شهر کلیات لایحه بودجه شهرداری اهر بر 40 میلیارد تومان به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر توضیح داد: طبق قانون می بایست لایحه بودجه بر پایه میانگین بودجه تحقق یافته 5 سال گذشته پایه ریزی و با افزایش 20 درصدی تدوین گردد.

وی با بیان این که بودجه دو سال گذشته و پیشنهادی سال آینده شهرداری اهر که 45 میلیارد تومان بود تفاوتی نداشت و کاملاً تحقق نمی یافت، گفت: در لایحه بودجه سال 98 شهرداری اهر عملاً نمی گردد از حقوق پرسنل یا هزینه های جاری کاهش داد.

عباسی معروفان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تصمیمی در رابطه با افزایش حقوق کارکنان شهرداری اهر اتخاذ شده است گفت: در ارتباط با افزایش حقوق کارکنان شهرداری اهر منتظر ابلاغ دولت هستیم و هر میزان که به تصویب مجلس رسیده و دولت آن را ابلاغ کند ملزم به اجرا هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3186

به "پروژه های عمرانی شهرداری اهر در سال 98 اولویت بندی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های عمرانی شهرداری اهر در سال 98 اولویت بندی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید