کار ویژه ای در حوزه استعدادیابی ورزش دو و میدانی لرستان انجام گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر ظهر امروز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد لرستان با اشاره به اینکه هر زمان که فرزندان این مرز و بوم در میادین ورزشی کسب رتبه می نمایند همه افتخار می نمایند و همین امر باعث تقویت وحدت ملی و ارتقای غرور ملی ما می گردد، گفت: هیچ ابزاری وجود ندارد که بتواند چند هزار نفر را به ورزشگاه بکشاند و چند میلیون نفر را پای تلویزیون نگه دارد، تنها ورزش است که این ظرفیت را دارد.

کار ویژه ای در حوزه استعدادیابی ورزش دو و میدانی لرستان انجام گردد

وی با بیان اینکه هزینه ای هم که برای برگزاری این مسابقات ورزشی می گردد بسیار اندک است، توضیح داد: همه نظام های سیاسی دنیا برای توسعه موفقیت های ورزشی و قهرمان پروری سرمایه گذاری ویژه ای می نمایند و کوشش بر این است که بتوانند نام کشورشان را در رویدادهای ورزشی مطرح نمایند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه امروز در شرایط ویژه ای قرار گرفته ایم و ناعادلانه ترین و ظالمانه ترین تحریم ها علیه ملت ما اعمال می گردد، اضافه نمود: در بدترین سال های جنگ که بیش از هزار کیلومتر مرز و شهرها و روستاها درگیر جنگ بودند، صادرات نفت و درآمدهای ارزی به این صورت امروز در تنگنا نبود و صادرات ما به این حد کاهش نیافته بود.

سلطانی فر با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین ابزارهایی که می تواند موجبات شور و نشاط مردم را در این شرایط سخت فراهم کند ورزش است، گفت: در همین رویداد لیگ والیبال مردم 5 هفته درگیر مسابقات بودند و با پیروزی ها شاد می شدند و احساس غرور می کردند.

وی با بیان اینکه برای خود رسالت ویژه ای را قائلیم که با استفاده از ابزار ارزان ورزش موجبات شادی مردم را فراهم کنیم، توضیح داد: در ورزش همگانی باید کوشش بیشتری کنیم، با توجه به فصل تابستان بایستی فعالیت های ورزش همگانی مثل کوهپیمایی، دوچرخه سواری، مسابقات ورزشی و… در همه نقاط کشور گسترش یابد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت سرانه فضاهای ورزشی گفت: امروز توفیق داشتیم سالن بزرگ دو و میدانی شهید سید ناصر کریمی را در خرم آباد افتتاح کنیم؛ دو و میدانی ورزش مادر است، در لرستان در مواد مختلف ورزش دو و میدانی استعدادهای زیادی داریم و این امکان وجود دارد از بین جوانان لرستان قهرمانانی در سطح دنیای، آسیایی و المپیک داشته باشیم.

سلطانی فر با بیان اینکه باید روی بخش استعدادیابی رشته دو و میدانی باید کار ویژه ای صورت گیرد و از رده نونهالی استعدادیابی نمایند، در خلال سال های نه چندان دور قهرمانان به نامی را از لرستان خواهیم داشت و می توانیم به ورزش دنیا معرفی کنیم، توضیح داد: فکر می کنم لرستان به عنوان قطب مواد مختلف ورزش دو و میدانی مطرح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کوشش داریم این سالن ورزشی را هرچه سریع تر تجهیز کنیم، اضافه نمود: ما یک خیزی برداشته ایم و بسیاری از پروژه هایی که 10 تا 15 سال نیمه تمام مانده بود را علی رغم شرایط تحریمی به بهره برداری می رسانیم، سال گذشته 700 پروژه را تکمیل کردیم و سال جاری هم همین میزان را تحقق خواهیم بخشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6069

به "کار ویژه ای در حوزه استعدادیابی ورزش دو و میدانی لرستان انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار ویژه ای در حوزه استعدادیابی ورزش دو و میدانی لرستان انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید