کسب سه مدال طلا و یک نقره توسط فرنگی کاران اوزان نخست

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه شنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر چونبوری تایلند شروع شد که در سرانجام دیدارهای روز نخست، محمد ناقوسی در وزن 77 کیلوگرم، حسن فروزنده در وزن 87 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و سعید ارجمندی در وزن 63 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

کسب سه مدال طلا و یک نقره توسط فرنگی کاران اوزان نخست

بر این اساس نتایج نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم علی نوربخش در دور نخست با نتیجه 5 بر یک از سد کوتوبک عبدی کریم اولو از قرقیزستان گذشت وی در دور دوم مقابل دانگ هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 6 مغلوب گردید و با توجه به شکست این حریف مقابل کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نوربخش از دور رقابت ها کنار رفت و هفتم شد.

در وزن 63 کیلوگرم سعید ارجمندی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل سانگ جون پارک از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله از سد نورسلطان محموداف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 5 گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ارجمندی در دیدار انتهای مقابل آسخات محمدی اف از قزاقستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر 2 مغلوب گردید و به مدال نقره رسید.

در وزن 77 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول مقابل کولدیپ مالیک از هند با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. وی در دور بعد دولت ژالگاسوف از قزاقستان را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ناقوسی در این مرحله مقابل نائو کاساکا از ژاپن با نتیجه 7 بر 3 به فزونی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار نهایی با نتیجه 6 بر 3 علی بک تالانتبیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 87 کیلوگرم حسن فروزنده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آزات سالیدینوف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر سونیل کومار از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. فروزنده در این دیدار با نتیجه 5 بر یک از سد میربک کوردابای از قزاقستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 130 کیلوگرم که مسابقات در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار گردید، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر آویش از هند را مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل مین جون کیم از کره جنوبی با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یوسفی در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر صفر علی بک سارسنگالیف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار انتهای آویش از هند را با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در انتها روز نخست این مسابقات تیم ایران با 103 امتیاز در صدر واقع شده است و تیم های قزاقستان و هند به ترتیب با 85 و 70 امتیاز در صندلی های دوم و سوم قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6185

به "کسب سه مدال طلا و یک نقره توسط فرنگی کاران اوزان نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب سه مدال طلا و یک نقره توسط فرنگی کاران اوزان نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید