از اندونزی، کیوانی: بانوان صندلی اصلی خودشان را در ورزش پیدا نموده اند

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان گفت: درست است که پله پله در حال پیشرفت هستیم ولی توانسته ایم خودمان را به قدرت های بزرگ آسیا و دنیا نزدیک کنیم.

از اندونزی، کیوانی: بانوان صندلی اصلی خودشان را در ورزش پیدا نموده اند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فاطمه کیوانی با اشاره به اینکه بانوان در بازی های آسیایی به صندلی اصلی خودشان نزدیک شدند، گفت: تشکر می کنم از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش که در این دوره از بازی ها بانوان بیشتری را اعزام کردند و همین امر سبب شد که بانوان ورزشکار ما نسبت به گذشته عملکرد بهتری داشته باشند و خوش بدرخشند.

او ادامه داد: به عنوان مثال در رشته تنیس روی میز بچه های ما در سالیان قبل همیشه از تیم های چین و هند می ترسیدند ولی در این دوره از بازی ها توانستیم بازی بسیاری خوبی با آنها انجام دهیم و در بازی با هند با امتیازهای خیلی کم بازی را واگذار کردیم که ندا شهسواری یکی از بازیکنان ما بود که نمایشش در این مسابقات چشمگیر بود.

وی اضافه کرد: این ها همه نشان می دهد که بانوان صندلی اصلی خودشان را در ورزش پیدا نموده اند. درست است که پله پله در حال پیشرفت هستیم ولی توانسته ایم خودمان را به قدرت های بزرگ آسیا و دنیا نزدیک کنیم و سعی خواهیم کرد در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم تینس روی میز بانوان درباره وضعیت ایران در جدول رده بندی بازی های آسیایی گفت: اندونزی از فرصت میزبانی خودش استفاده نموده و با اضافه کردن چند رشته بومی خودش به مسابقات باعث شد که چند مدال طلا را بتوانند در رشته ای مثل پنچاک سیلات کسب نمایند. صندلی واقعی ایران صندلی چهارمی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 447

به "از اندونزی، کیوانی: بانوان صندلی اصلی خودشان را در ورزش پیدا نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، کیوانی: بانوان صندلی اصلی خودشان را در ورزش پیدا نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید