10 هوگوپوش در اردوی تیم ملی تکواندو برای گرندپری منچستر

به گزارش مجله سلو بلاگ، 10 اردونشین تیم ملی تکواندوی مردان برای مرحله چهارم مسابقات گرندپری 2018 در شهر منچستر، معرفی شدند.

10 هوگوپوش در اردوی تیم ملی تکواندو برای گرندپری منچستر

به گزارش خبرنگاران، از روز 27 مهر 1397 چهارمین مرحله مسابقات گرندپری تکواندو 2018 به مدت سه روز با میزبانی شهر منچستر در کشور انگلیس پیگیری می گردد که 10 اردونشین تیم ملی مردان ایران معرفی شدند تا از روز 7 مهر تمریناتشان برای حضور در این رقابت ها را آغاز نمایند.

اسامی اردونشینان تیم ملی تکواندو برای مرحله چهارم گرندپری ها، به قرار زیر است: 1) فرزان عاشورزاده 2) آرمین هادی پور 3) محمدحسن پلنگ افکن 4) میرهاشم حسینی 5) ابوالفضل یعقوبی 6) سروش احمدی 7) مهدی خدابخشی 8) امیرحسین ساسان 9) مرتضی شیری 10) سجاد مردانی

راهنمایی تیم ملی ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی بر عهده دارند. این رقابت ها G4 است و به هوگوپوشان اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز المپیکی داده می گردد.

تیم ملی تکواندوی ایران تاکنون در دو مرحله (مرحله اول ایران حضور نداشت و در مراحل دوم و سوم حاضر شد) از مسابقات پنج مرحله ای گرندپری 2018 شرکت نموده است که فعلا نتوانسته مدال طلای این مسابقات را دشت کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1041

به "10 هوگوپوش در اردوی تیم ملی تکواندو برای گرندپری منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هوگوپوش در اردوی تیم ملی تکواندو برای گرندپری منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید