3 فوق ستاره به علاوه 7 بازیکن؛ فهرست تازه فرهاد مجیدی لو رفت

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران: همین روز گذشته بود که مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند بعد از جلسه با فرهاد مجیدی تمرکزشان را روی خرید بازیکنان مدنظر خواهند گذاشت تا زمان زیادی را از دست ندهند. استقلالی ها علاوه بر آنکه بازی های لیگ را پیش رو دارند امیدوارند هرچه زودتر بازیکنان جدیدشان را بخرند تا در بازی حساس با الهلال بتوانند از آن ها استفاده نمایند.

3 فوق ستاره به علاوه 7 بازیکن؛ فهرست تازه فرهاد مجیدی لو رفت

به گزارش خبرنگاران، آنطور که مدیران استقلال خبر داده اند قرار است در اولین اقدام قرارداد 5 بازیکن استقلالی که به اتمام رسیده تمدید گردد و در کنارش با 10 بازیکن تازه لیست فرهاد مجیدی مذاکره شده و نهایتا قرارداد بسته گردد.

اگرچه در رسانه ها از اسامی مختلفی برای لیست تازه فرهاد مجیدی نام برده می گردد، ولی به نظر می رسد با کنار هم گذاشتن آن ها می توان به 10 بازیکن تازهی که مدنظر فرهاد مجیدی است رسید؛ بازیکنانی که البته روی کاغذ جذب آن ها برای استقلال چندان ساده به نظر نمی رسد.

در لیست تازهی که از آن به اسم لیست تازه فرهاد مجیدی نام برده می گردد 3 فوق ستاره دیده می گردد که در نوع خود مجذوب کننده است؛ اشکان دژاگه، سجاد شهباززاده و سروش رفیعی. اشکان بعد از خداحافظی از تراکتور هنوز با تیمی قرارداد نبسته و دو تای دیگر هم که پیش تر لیست فرهاد مجیدی جا داشتند. هرچند که مجیدی گفته بود شهباززاده در لیست خریدهایش قرار ندارد.

در بین 7 بازیکن دیگر هم اسامی مجذوب کنندهی دیده می گردد؛ رضا اسدی بازیکنی که ادعا شده در لیست خرید پرسپولیس جا دارد در این لیست قرار گرفته است؛ به غیر از رضا اسدی قرار گرفتن نام رایان تفضلی در لیست هم جالب است. این مدافع این روز ها در چمپیون شیپ انگلیس بازی می نماید و به نظر مهره درشتی برای جابجایی استقلال است.

سعید صادقی، جعفر سلمانی، نادر محمدی، زبیر نیک نفس و لوسیانو پریرا هم لیست 10 نفره فرهاد مجیدی برای جابجایی را پر خواهند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 35125

به "3 فوق ستاره به علاوه 7 بازیکن؛ فهرست تازه فرهاد مجیدی لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 فوق ستاره به علاوه 7 بازیکن؛ فهرست تازه فرهاد مجیدی لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید