بسته بندی مناسب معضل صنایع دستی کشور است

به گزارش مجله سلو بلاگ، عضو گروه فروش آنلاین صنایع دستی رابین گفت: عدم عرضه و فروش تولیدات هنرمندان و هنرهای سنتی کشور، از مهم ترین معضلات صنایع دستی ایران است.

بسته بندی مناسب معضل صنایع دستی کشور است

ماهور موسی زاده عضو گروه فروش آنلاین صنایع دستی رابین امروز سه شنبه 6 شهریور 97 در گفت و گو با خبرنگاران از عدم عرضه صنایع دستی ایرانی در بسته بندی های مناسب به عنوان یکی از معضلات این صنعت یاد کرد و گفت: هنر ایرانی و تولیدات هنرمندان ما بسیار ارزشمند است. این در حالی است که این دست سازه ها و هنرها به صورت روزنامه پیچ و در کیسه های نایلونی به خریداران ارائه می گردد.

او اضافه نمود: وقتی این تولیدات ارزشمند در چنین قالبی به دست گردشگران خارجی سپرده می گردد، از ارزش واقعی هنر اصیل ایرانی کاسته می گردد.

موسی زاده ادامه داد: با توجه به این موضوع و اهمیت حفظ ارزش هنرهای سنتی ایران، شرکت فروشگاه آنلاین صنایع دستی رابین که به عنوان نخستین شرکتشناخته می گردد، به ارائه تولیدات این عرصه در بسته بندی های ویژه نموده است.

او با بیان اینکه هدف از این کار هویت سازی و ارزش نهادن بر هنر هنرمندان کشورمان است، اظهار کرد: در طراحی و تصویرگری بسته بندی ها از نمادهای اصیل ایرانی مثل اسلیمی و داستان های کهن شاهنامه الهام گرفته و توضیحات مختصری درباره تصویر و محصول ارائه گردیده، درج می گردد.

این فعال حوزه صنایع دستی کشور ادامه داد: علاوه بر اینکه برای طراحی و عرضه این بسته بندی ها از هنرمندان هزینه ای دریافت نمی گردد، شناسنامه ای حاوی پیشینه هنر و معرفی کامل هنرمند نیز به همراه اثر هنری به خریدران عرضه می گردد.

او از همکاری با آمازون در سال آینده اطلاع داد و گفت: امیدواریم با این فعالیت ها بتوانیم هنر اصیل ایرانی را به دنیا عرضه و بیش از پیش معرفی کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 365

به "بسته بندی مناسب معضل صنایع دستی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته بندی مناسب معضل صنایع دستی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید