حسینی: چند پیشنهاد دارم اما ذوب آهن تصمیم گیرنده است، دوست دارم چالش جدیدی را تجربه کنم

به گزارش مجله سلو بلاگ، محمدرضا حسینی، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اعلام نمود که چند پیشنهاد لیگ رجحان دارد، اما در این خصوص باید باشگاه تصمیم بگیرد.

حسینی: چند پیشنهاد دارم اما ذوب آهن تصمیم گیرنده است، دوست دارم چالش جدیدی را تجربه کنم

محمدرضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در واکنش به اینکه گفته می گردد باشگاه سپاهان و چند باشگاه دیگر دنبال جذب وی بودند، گفت: من چند پیشنهاد دارم، ولی مسئله مهم این است که تا آخر این فصل با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارم. من تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن هستم و طبیعتاً خودم تصمیم گیرنده نیستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ماندنش در ذوب آهن قطعی شده است، تأکید کرد: من که نمی توانم مشخص نماینده باشم. هر تصمیمی که باشگاه بگیرد برای من هم قابل قبول است. بعضی پیشنهادها رسانه ای شد و چند پیشنهاد دیگر هم داشتم، اما در نهایت باشگاه ذوب آهن تصمیم گیرنده است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از چند سال حضور در ذوب آهن دوست ندارد فضای جدیدی را تجربه کند، توضیح داد: بازی در ذوب آهن که یک تیم بزرگ در فوتبال ایران و آسیاست، افتخار بزرگی محسوب می گردد. در تیم ذوب آهن بازیکنانی مثل رجب زاده، حدادی فر، خلعتبری، تبریزی، کاوه رضایی و ... چهره شدند. این باشگاه بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی نموده است. اینکه در نیم فصل یا سرانجام فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، قابل پیش بینی نیست، ولی شکی در این وجود ندارد که بعد از چهار سال بازی در ذوب آهن دوست دارم یک چالش جدید را تجربه کنم. البته الان تمام تمرکزم فقط روی موفقیت ذوب آهن است و اتفاق جدیدی هم رخ نداده است.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه آیا آنها می توانند در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرند هم بیان کرد: مطمئناً وضعیت ما در نیم فصل دوم تغییر خواهد نمود. کادر فنی، مسئولان باشگاه و بازیکنان کوشش می نمایند تا ذوب آهن در نیم فصل دوم به روزهای خوبش برگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2334

به "حسینی: چند پیشنهاد دارم اما ذوب آهن تصمیم گیرنده است، دوست دارم چالش جدیدی را تجربه کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: چند پیشنهاد دارم اما ذوب آهن تصمیم گیرنده است، دوست دارم چالش جدیدی را تجربه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید