رکوردزنی کتاب میشل اوباما در سال 2018

به گزارش مجله سلو بلاگ، کتاب خاطرات میشل اوباما با عنوان شایسته تاکنون 3.4 میلیون نسخه چاپی تنها در آمریکا و کانادا فروش داشته است.

رکوردزنی کتاب میشل اوباما در سال 2018

به گزارش خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، انتشارات رندم هاوس ناشر کتاب شایسته نوشته میشل اوباما بیان کرد این کتاب تنها بیش از دو میلیون نسخه در 15 روز نخست عرضه در آمریکا فروخته است.

این کتاب که هم اکنون به چاپ ششم رسیده عنوان پرفروش ترین کتاب (جلد سخت) سال 2018 را به خود اختصاص داده است.

همچنین این کتاب خاطرات که در حال حاضر به 31 زبان منتشر شده در رتبه نخست بازار کتاب کشورهای بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا، دانمارک، نروژ و یونان نیز قرار گرفته است.

میشل اوباما که در تور معرفی خود در سراسر آمریکا به سر می برد، هفته آینده به اروپا می رود و در چندین شهر از جمله برلین و پاریس به معرفی اثرش خواهد پرداخت. در یکی از این رویدادها چیماماندا نگوزی آدیچی نویسنده مطرح اهل کشور نیجریه نیز حضور خواهد داشت.

تور بزرگ میشل اوباما برای معرفی کتابش در 10 شهر بزرگ آمریکا در رویدادهایی که همه بلیت هایش از قبل فروش رفته از جمله دلایل مهم استقبال فراوان از کتاب خاطرات شایسته عنوان شده است. طرفداران بانوی سابق کاخ سفید حاضرند صدها و حتی هزاران دلار برای دیدن او هزینه نمایند. یکی از جایگاه های وی آی پی مراسم معرفی کتاب میشل اوباما در دالاس بیش از 10 هزار دلار فروش رفته است.

این کتاب خاطرات در صدر فهرست فروش اینترنتی سایت های معروف آمازون و همچنین بارنز و نوبل به عنوان بزرگ ترین مجموعه فروشگاه های زنجیره ای کتاب در آمریکا نیز قرار گرفته است.

در حالی که نزدیک به دو سال است باراک اوباما کاخ سفید را ترک نموده است اما او به همراه همسرش همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. باراک اوباما نیز مشغول نگارش کتاب خاطرات خود است. انتشارات رندم هاوس در سال 2017 با صرف چندین میلیون دلار و پس از جدالی سخت با دیگر رقیب ها، حق امتیاز کتاب خاطرات اوباما و همسرش را در اختیار گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2030

به "رکوردزنی کتاب میشل اوباما در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردزنی کتاب میشل اوباما در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید