صابونچی در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ توانمندسازی افراد از وقوع آسیب های اجتماعی پیشگیری می نماید

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: توانمندسازی جوانان در زمینه مهارت های کاربردی از وقوع انواع آسیب ها جلوگیری می نماید.

صابونچی در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ توانمندسازی افراد از وقوع آسیب های اجتماعی پیشگیری می نماید
شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مصاحبه با خبرنگار ، در مورد کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: پرداختن مستقیم به معلول کار بهینه ای نیست و مشکل گشا نخواهد بود. ما در کاهش آسیب های اجتماعی دستگاه اصلی نیستیم و کاری که می توانیم انجام دهیم، آموزش برای پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی، ترویج روحیه کار داوطلبی و مفاهیم انسان محبت آمیز است.

وی اضافه نمود: مطالعات متعددی در مورد پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام شده که به نتایج خوبی هم رسیده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به توانمندسازی افراد گفت: ما سعی در توانمندسازی افراد داریم، به طور مثال هدف از اجرای طرح پیمان کاهش آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد است.

وی اضافه نمود: میدان دادن به جوانان، افزایش میل مشارکت و حضور در اجتماع، بالا بردن مهارت زندگی و توانمندسازی در جهت کسب مهارت های کاربردی از عواملی هستند که می توانند از وقوع انواع آسیب های اجتماعی پیشگیری نمایند.

صابونچی گفت: بیشتر آموزش ها از سنین پایین در دوران کودکی، نوجوانی تا دانشجویی برای توانمندسازی افراد و کاهش زمینه گرایش آن ها به انواع آسیب ها داده می گردد.

رئیس سازمان جوانان در مورد حمایت روانی امدادگران گفت: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با همکاری معاونت بهداشت و درمان برای حمایت روانی از امدادگرانی که در سوانح و حوادث فعالیت دارند، برنامه هایی را پیش بینی نموده است.

وی اضافه نمود: در حوزه سلامت و روان تجربه کمی داریم و با همکاری های مراکز تخصصی، دانشگاه ها و گروه های دیگر برای حمایت روانی از عموم مردم، آسیب دیدگان و امدادگران گام های موثری را بر داشته ایم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2573

به "صابونچی در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ توانمندسازی افراد از وقوع آسیب های اجتماعی پیشگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صابونچی در مصاحبه با خبرنگاران مطرح نمود؛ توانمندسازی افراد از وقوع آسیب های اجتماعی پیشگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید